דף הבית » מוצרי אפל » כתובת של חנות אפל בניו יורק

כתובת של חנות אפל בניו יורק

כתובת של חנות אפל בניו יורק

סקירה כללית של הכתובת של חנות אפל בניו יורק

העיר ניו יורק היא ביתם של חנויות רבות של אפל, והכתובת של החנות בעיר היא דרך מצוינת למצוא את החנות שאתה צריך. החנות של אפל בניו יורק ממוקמת ב-767 Fifth Avenue, New York, NY 10153. חנות זו ממוקמת בלב העיר, וקל למצוא אותה. החנות פתוחה שבעה ימים בשבוע, והיא מציעה מגוון רחב של מוצרים ושירותים. החנות של אפל בניו יורק היא מקום מצוין לקניות של מוצרי אפל. בחנות יש מבחר רחב של מוצרים, כולל מכשירי אייפון, אייפד, מחשבי מק, ושעוני אפל. כמו כן, החנות מציעה מגוון שירותים כגון תיקונים, טרייד אין ועוד. כמו כן, החנות מציעה מגוון אביזרים כגון נרתיקים, מטענים ועוד.

השוואה מהירה של Apple Store בניו יורק

תכונה אפל סטור בניו יורק
מקום 767 Fifth Avenue, New York, NY 10153
שעה (ות 7 ימים בשבוע
מוצרים מכשירי אייפון, אייפד, מחשבי מק, שעוני אפל, אביזרים
שירותים תיקונים, טרייד אין ועוד

החנות של אפל בניו יורק היא מקום נהדר לקנות בו מוצרי אפל. בחנות יש מבחר רחב של מוצרים, כולל מכשירי אייפון, אייפד, מחשבי מק, ושעוני אפל. כמו כן, החנות מציעה מגוון שירותים כגון תיקונים, טרייד אין ועוד. כמו כן, החנות מציעה מגוון אביזרים כגון נרתיקים, מטענים ועוד.

חוות דעת אישית של חנות אפל בניו יורק

ביקרתי מספר פעמים בחנות אפל בניו יורק, ותמיד התרשמתי ממבחר המוצרים והשירותים שהחנות מציעה. החנות תמיד מצוידת היטב, והצוות תמיד ידידותי ועוזר. החנות מציעה גם מגוון אביזרים, כגון נרתיקים, מטענים ועוד. באופן כללי, אני חושב שהחנות של אפל בניו יורק היא מקום נהדר לקנות בו מוצרי אפל. בחנות יש מבחר רחב של מוצרים, והצוות תמיד ידידותי ועוזר. כמו כן, החנות מציעה מגוון שירותים כגון תיקונים, טרייד אין ועוד. אם אתם מחפשים חנות אפל בניו יורק, אני בהחלט ממליץ על חנות אפל בניו יורק.

סיכום

לסיכום, חנות אפל בניו יורק היא מקום מצוין לקניות של מוצרי אפל. בחנות יש מבחר רחב של מוצרים, והצוות תמיד ידידותי ועוזר. כמו כן, החנות מציעה מגוון שירותים כגון תיקונים, טרייד אין ועוד. אם אתם מחפשים חנות אפל בניו יורק, אני בהחלט ממליץ על חנות אפל בניו יורק.

דילוג לתוכן