דף הבית » מידע מקצועי » לאונרדו קלאב אילת מחיר: מדריך מקיף

לאונרדו קלאב אילת מחיר: מדריך מקיף

2023-05-02 23:09:00+02:00

היכרות עם לאונרדו קלאב אילת

לאונרדו קלאב אילת הוא מלון מפואר הממוקם בעיר היפה אילת, ישראל. זהו יעד מושלם לחופשה מרגיעה ומהנה. המלון מציע מגוון רחב של שירותים ושירותים, לרבות ספא, מרכז כושר, בריכת שחייה ומגוון מסעדות וברים. המלון מציע גם מגוון פעילויות, כגון טניס, כדורעף וכדורסל. המלון גם קרוב לחוף, מה שהופך אותו למקום מצוין לחופשת חוף.

לאונרדו קלאב אילת מחירים

לאונרדו קלאב אילת מציע מגוון מחירים לאורחיו. המחירים משתנים בהתאם לסוג החדר, משך השהייה וזמן השנה. המלון מציע מגוון חבילות, כמו חבילת הכל כלול הכוללת ארוחות בוקר, צהריים וערב, וכן גישה לספא ולמרכז הכושר. המלון מציע גם חבילות מיוחדות למשפחות וזוגות. המחירים לחדר סטנדרטי בליאונרדו קלאב אילת מתחילים בסביבות 500 ש"ח ללילה. המחירים לסוויטה מתחילים בסביבות 800 ₪ ללילה. המחירים לחדר משפחה מתחילים בסביבות 1,000 ₪ ללילה. המחירים לחדר דלוקס מתחילים בסביבות 1,200 ₪ ללילה.

המבצעים והחבילות הטובות ביותר בלאונרדו קלאב אילת

לאונרדו קלאב אילת מציע מגוון חבילות ודילים לאורחיו. המלון מציע מגוון חבילות למשפחות וזוגות כמו חבילת משפחה הכוללת ארוחות בוקר, צהריים וערב וכן גישה לספא ולמרכז הכושר. המלון מציע גם חבילות מיוחדות לירח דבש ולנוסעים עסקיים. המלון מציע גם מגוון הנחות ומבצעים לאורחיו. המלון מציע הנחה של 10% לאורחים המזמינים את שהותם לפחות שבועיים מראש. המלון מציע גם הנחה של 20% לאורחים המזמינים את שהותם לפחות ארבעה שבועות מראש. המלון מציע גם הנחה של 30% לאורחים המזמינים את שהותם לפחות שישה שבועות מראש.

הנחות לקבוצות

לאונרדו קלאב אילת מציע גם הנחות לקבוצות. המלון מציע הנחה של 10% לקבוצות של 10 או יותר. המלון מציע גם הנחה של 20% לקבוצות של 20 או יותר. המלון מציע גם הנחה של 30% לקבוצות של 30 או יותר.

מבצעים ומבצעים מיוחדים

לאונרדו קלאב אילת מציעים גם מגוון מבצעים ומבצעים מיוחדים. המלון מציע מגוון הנחות ודילים לאורחיו, כמו לילות חינם, הנחות על ארוחות והנחות על טיפולי ספא. המלון מציע גם חבילות מיוחדות לירח דבש ונוסעים עסקיים.

סיכום

לאונרדו קלאב אילת הוא מלון מפואר הממוקם בעיר היפה אילת, ישראל. המלון מציע מגוון רחב של שירותים ושירותים, כמו גם מגוון פעילויות. המלון מציע גם מגוון חבילות ודילים לאורחיו, כמו חבילת הכל כלול, חבילה משפחתית וחבילות מיוחדות לירח דבש ולנוסעים עסקיים. כמו כן, מציע המלון מגוון הנחות ודילים לאורחיו, כמו 10% הנחה לאורחים המזמינים את שהותם לפחות שבועיים מראש, 20% הנחה לאורחים המזמינים את שהייתם לפחות ארבעה שבועות מראש, והנחה של 30% לאורחים המזמינים את שהותם לפחות שישה שבועות מראש. המלון מציע גם הנחות לקבוצות ומבצעים ומבצעים מיוחדים. עם כל הדילים והחבילות הנהדרות הללו, לאונרדו קלאב אילת הוא היעד המושלם לחופשה רגועה ומהנה.

דילוג לתוכן