דף הבית » מידע מקצועי » כמה דברים שלא ידעתם על קניית אייפד באילת

כמה דברים שלא ידעתם על קניית אייפד באילת

לקנות אייפד באילת

האייפד הוא מכשיר מדהים. זה עובד כמחשב טאבלט, סמארטפון וקורא ספרים דיגיטליים. יש לו את היכולת לשמש ככלי תקשורת, כלי בידורי ואפילו ככלי פרודוקטיבי.

האייפד הוא פיסת טכנולוגיה רבת עוצמה שניתן להשתמש בה כדי לעשות הרבה דברים. ניתן להשתמש בו לקריאת ספרים, האזנה למוזיקה, צפייה בסרטונים, יצירת מצגות ועוד.

באילת יש הרבה חנויות אלקטרוניקה שבהן אפשר לרכוש אייפד. יש את אילת דיפו שם מוכרים טלפונים סלולריים ומגוון מוצרי אפל במחירים נוחים. iDigital אילת היא גם מקום טוב לקנות בו מכשירים אלקטרוניים. החנות היא מוכרת מוכרת של מוצרי אפל בארץ. הסניף החדש של iDigitel אילת נותן מגוון עצום של מוצרי אפל – טלפונים ניידים, מחשבים, נגני מוזיקה וטאבלטים – במחירים ללא מע”מ. בנוסף למוצרים אלו, יש בחנות גם מבחר מוצרים ואביזרים דיגיטליים: כיסויים, כיסויים, אביזרים לאייפון, רמקולים, אוזניות ועוד.

idigital

iDigital היא המפיצה הרשמית של אפל בישראל. בקר בחנות Apple Premium Retailer המעוצבת ומנוהלת בדיוק כמו Apple Store. ב-iDigital אילת תיהנו מחוויית אפל בישראל, מלאי גדול של מוצרי אפל במחירים מעולים. בנוסף למוצרי אפל, ניתן למצוא בחנות מגוון רחב של אוזניות, רמקולים, מזל”טים, מוצרי בית חכם, לייף סטייל וגאדג’טים נוספים מהמותגים המובילים בעולם.

שעות פתיחה

א’ – ה’ 09:30 עד 23:00, ו’ 09:00 – שעה לפני כניסת השבת, שבת עד חצות

מחשבי שנהב ואייפד נייד

ivory computers and mobile נוסדה בשנת 1991

והיא כיום רשת החנויות המובילה בתחום המחשבים, הסמארטפונים, מוצרי החשמל, טאבלטים, קונסולות ומשחקים, אביזרים, ציוד היקפי וכו’.

מגוון המוצרים (מעל 3,000 מוצרים) שמשווקת החברה כולל מחשבים נייחים ומחשבים ניידים, טלפונים סלולריים וסמארטפונים, מסכים ומסכי טלוויזיה, מכשירי חשמל, טאבלטים, קונסולות משחקים ומשחקים, תוכנות, ציוד היקפי ואביזרים למחשבים. הם גם מוכרים מוצרי אפל כמו אייפון, אייפד, מחשבי מקבוק ועוד.

יש להם שלוש חנויות באילת, הממוקמות בקמן 12, מרכז רד, שדרות התמרים 3, אילת, ומרכז פנינת אילת, טיילת החוף הצפוני.

פתוח בימים א’-ה’ בשעות 10:00-19:30.

שישי וערב חג

שבת בשעות 9:00-14:00.

אוריפון

אוריפון הוא עסק אילת לתיקון ומכירת טלפונים סלולריים. זוהי ללא ספק מעבדת התיקונים הגדולה והטובה ביותר באילת. לצד תיקון מכשירי סלולר ומסכים, אוריפון אילת מציעה למכירה טלפונים סלולריים ואביזרים חדישים, במגוון הרחב והמחירים הזולים ביותר באילת.

החנות שלהם ממוקמת ברח’ השחם 241, אילת, ישראל.

פתוח מיום ראשון עד שישי.

ראשון – חמישי 9:00-19:00, שישי 9:00-13:00

דילוג לתוכן