דף הבית » מדריך קניות כללי באילת » מדריך מעשי: קנייה באילת ללא מע”מ

מדריך מעשי: קנייה באילת ללא מע”מ

לקנות באילת ללא מע מ

אילת היא מקלט פטור ממס בישראל, השוכנת על הים התיכון. הוא הוקם בשנת 1950 והוא מקלט המס השלישי בגודלו בעולם. אילת הפכה לאחד מיעדי התיירות הפופולריים בישראל לאחר שנפתחה לתיירים ב-1977.

לעיר שטח של כ-60 קמ”ר. אילת ידועה גם בחופי הים שלה, מהטובים בישראל ובאירופה. לעיירה יש גם שדה תעופה עם טיסות לשדות התעופה תל אביב וחיפה. בעיר יש קניון גדול בשם “בית חנינא” (שפירושו “בית חנינא”) ישנם מלונות רבים המעניקים הנחות לתיירים השוהים בהם לפרקי זמן ארוכים.

המוצרים הפטורים ממע”מ באילת הינם כל מה ששייך לקטגוריות הבאות: ביגוד והנעלה, מוצרי ספורט, כלי בית, מכשירים ניידים, מוצרי חשמל, מוצרי יופי ושאר מוצרי מרקחת, מוצרי ילדים ותינוקות ועוד.

תכשיטים באילת ללא מע”מ

בעבר אנשים רבים הסתכלו על אילת כמקום ללכת ולראות את השקיעות היפות. אך כעת, היא הפכה לעיר נמל חשובה בישראל, בשל מיקומה ליד הים האדום ומפרץ עקבה.

תיירים רבים מגיעים לאילת בגלל היופי הטבעי שלה, אבל רבים לא יודעים שגם שם מייצרים תכשיטים. אתה יכול גם לקנות תכשיטים אלה ללא מע”מ! ברוכים הבאים לאילת!

הנה כמה חנויות תכשיטים שתוכלו לבקר בהן בזמן שהותכם באילת:

לקניון מגנוליה הים יש קולקציות יפהפיות הכוללות תכשיטי גולדפילד וכסף עם למעלה מ-3000 עיצובים שונים. כל הטבעות, השרשראות, הצמידים, העגילים והשעונים מיוצרים בעבודת יד ממיטב חומרי הגלם ולכל פריט יש אחריות לשנה.

נלי תכשיטים מתמחה בשיווק תכשיטי זהב וכסף. צוות מנוסה של נלי תכשיטים יעזור לכם לבחור את התכשיט המתאים ביותר מהקולקציות המשווקות על ידי נלי כולל מבחר רחב של תכשיטים בעיצובים שונים; צמידים, שרשראות, טבעות, עגילים ותליונים.

ביג בן, כאן תוכלו למצוא את המבחר העדכני ביותר של שעוני יוקרה מודרניים מהחברות הגדולות בעולם כגון: RADO, SEIKO, CASIO, DKNY ועוד, לצד מגוון תכשיטים יוקרתיים וטרנדיים.

מצא עוד חנות תכשיטים באתר זה:

https://eilat.city/en/list/jewellery

מע”מ אילת

מע”מ הוא מס חשוב שאתה צריך לשלם על ההכנסה שלך. תתבקש לשלם מע”מ כאשר אתה קונה סחורות ושירותים מסוימים מהחנויות הקמעונאיות.

שיעור המס בישראל הוא 17%. זה חל על כל רכישה של מוצרים או שירותים למעט פירות וירקות. כאשר אתה רואה מחיר מצוטט הוא בדרך כלל כבר כולל את המע”מ.

הפעם היחידה שישראלים לא משלמים מע”מ היא באילת שהיא אזור ללא מע”מ. המוצרים הפטורים ממע”מ באילת הינם כל מה ששייך לקטגוריות הבאות: ביגוד והנעלה, מוצרי ספורט, כלי בית, מכשירים ניידים, מוצרי חשמל, מוצרי יופי ושאר מוצרי מרקחת, מוצרי ילדים ותינוקות ועוד.

אטרקציות באילת

אילת היא עיר הנופש המרכזית בים האדום, השוכנת בחוף המערבי של ישראל. יש לו היסטוריה ארוכה של משיכת מבקרים מכל רחבי העולם. האזור היווה תחנת ביניים חשובה לעולי רגל הנוסעים לירושלים ולמקומות קדושים נוספים בירושלים ובארץ הקודש.

אילת היא האטרקציה התיירותית הפופולרית ביותר בדרום ישראל. אילת היא מקום אידיאלי למי שרוצה לבלות יום או יומיים באקלים יפה, שמשי וחמים. בעיר יש איזון בין טבע ותרבות, יש הרבה מה לעשות ולראות כמו טיולים, רכיבה על אופניים, שחייה, ספורט ימי ועוד. אילת היא עיר בדרום הארץ. זהו יעד התיירות הפופולרי ביותר בישראל. יש בו מרינה, מסלולי הליכה ופעילויות פנאי אחרות. אילת היא מקום אידיאלי למי שרוצה לבלות יום או יומיים באקלים יפה, שמשי וחמים. בעיר יש פעילויות רבות לעשות כמו צפרות (צפרות), ספורט ימי (שחייה), דיג באגם, שייט וכו’.

דילוג לתוכן