דף הבית » מידע מקצועי » המדריך המלא: קניית טלוויזיה באילת

המדריך המלא: קניית טלוויזיה באילת

לקנות טלויזיה באילת

עם הביקוש הגובר לטלוויזיות באילת גדל הצורך בקניית אחת. בחלק זה נדון במותגים השונים הקיימים באילת ובמחיריהם.

הטלוויזיה היא השקעה גדולה הדורשת תשומת לב מדוקדקת. אתה לא צריך לקנות טלוויזיה זולה ואז להתחרט אחר כך אם זה לא עובד טוב. במקום לקנות דגם זול, כדאי לקנות משהו שמציע לך יותר תכונות ואיכותי יותר ממה שאתה יכול להשיג מהחנות המקומית.

יש הרבה חנויות שמוכרות טלוויזיה באילת, נפרט כמה:

שקם אלקטריק, רשת שכם אלקטריק הינה הרשת הוותיקה והמובילה בישראל למוצרי חשמל ואלקטרוניקה ביתיים. המותגים הנמכרים ב-Sheke, Electic הם מהמובילים בעולם בתחום מוצרי החשמל: Bosch, Phillips, Samsung, LG, Sharp, Miele, Sauter, Electra ועוד רבים אחרים.

חברת א.ל.מ חשמל מוכרת מגוון רחב של מוצרי חשמל לבית במגוון רחב של קטגוריות מהמטבח ועד הסלון, מניקיון דרך מיזוג, טיפוח ויופי. הם מציעים מותגים בינלאומיים רבים של טלוויזיות כמו Samsung, TCL, Sony, Konka, LG, ועוד רבים.

אילת דיפו מציעה מגוון חנויות מותגים ממיטב החברות בעולם.

ivory eilat

אייבורי מחשבים ומובייל

נוסדה בשנת 1991

והיא כיום רשת החנויות המובילה בתחום המחשבים, הסמארטפונים, מוצרי החשמל, טאבלטים, קונסולות ומשחקים, אביזרים, ציוד היקפי וכו’.

אייבורי מפעילה גם מרכז לוגיסטי עם מעבדת הרכבה חדשנית, בה מורכבים כל שולחנות העבודה בהתאמה אישית לפי מפרט הלקוח. ניתן לבצע הזמנות בכל חנות אייבורי, כמו גם באינטרנט.

מגוון עצום של מוצרים (מעל 3,000 מוצרים) המשווקים על ידי החברה הוא גם אחד הנכסים שלה. המוצרים כוללים מחשבים שולחניים ומחשבים ניידים, טלפונים סלולריים וסמארטפונים, מסכים ומסכי טלוויזיה, מכשירי חשמל, טאבלטים, קונסולות משחקים ומשחקים, תוכנות, ציוד היקפי ואביזרים למחשבים

פטקום

חברת Petcom Electric Ltd הוקמה בשנת 2012.

החברה מתמחה במכירת המגוון הגדול בישראל של מוצרי חשמל, אלקטרוניקה, מחשבים, צילום וסלולר.

בפטקום ניתן דגש על יחס אישי והתאמת המוצר לצרכי הלקוח.

באתר ניתן למצוא מגוון רחב של מוצרים במחירים מעולים ופתרונות רבים.

אתה יכול לבדוק את המוצרים שהם מוכרים באתר שלהם:

https://www.petcom.co.il

באג

באג מוכרים את המוצרים הטובים והחדשניים ביותר ממיטב היצרנים בעולם. רשת חנויות באג היא הרשת הגדולה בישראל למכירת סמארטפונים, מחשבים, אוזניות, רמקולים, קונסולות, משחקים, גאדג’טים וציוד היקפי. הרשת פרוסה על פני 77 חנויות ברחבי הארץ.

אתה יכול לבקר באתר האינטרנט שלהם כדי לראות את המוצרים והשירותים שבאג מציע:

https://www.bug.co.il

AC מחשבים

AC מחשבים הינה מהחברות המובילות והוותיקות באילת המתמחה בשיווק והפצה של פתרונות תקשורת ואבטחת מידע, גיבוי בענן, מחשוב, שירותי סלולר ומעבדה לכל המותגים.

החזון העיקרי של AC Computers הוא

העמדת טובת הלקוחות ומשתמשי הקצה לנגד עיניהם והענקת חשיבות לאופי ואיכות המוצרים שהם משווקים. הקפדה על מוצרים איכותיים ואמינים, רמת שירות בלתי מתפשרת ומתן תמיכה מקצועית למשתמשי הקצה.

 

מכשירי הטלוויזיה של היום כל כך יקרים שרוב האנשים מעולם לא קנו אחד. הסיבה לכך היא שהם לא ממש נחוצים לחיי היומיום שלהם, ולכן אין טעם לבזבז עליהם כסף.

אבל בעתיד נראה שזה ישתנה. אנו נראה את מכשירי הטלוויזיה הופכים לזולים יותר ובמחיר סביר ככל שהטכנולוגיה תשתפר. עם עליית טלוויזיות אנדרואיד, וטלוויזיות חכמות מעניקות למוצרים הללו גישה לספרייה גדולה של אפליקציות, תמיכה ועדכונים של מערכת ההפעלה אנדרואיד TV והרבה פונקציות מרחיבות במידה ניכרת את האפשרויות שלה.

דילוג לתוכן