דף הבית » מוצרי אפל » ל-Apple ID אין גישה לטלפון לצורך אימות

ל-Apple ID אין גישה לטלפון לצורך אימות

ל-Apple ID אין גישה לטלפון לצורך אימות

מה זה Apple ID?

מזהה Apple הוא מזהה ייחודי המשמש לגישה לשירותי Apple כגון App Store, iCloud, iTunes ועוד. הוא משמש גם לאימות זהותך בעת ביצוע רכישות או גישה לתכונות מסוימות. מזהה Apple שלך מורכב מכתובת דוא"ל וסיסמה.

מדוע אין ל-Apple ID שלי גישה לטלפון לצורך אימות?

ישנן מספר סיבות לכך שאולי אין ל-Apple ID שלך גישה לטלפון לצורך אימות. הסיבה הנפוצה ביותר היא ששינית את מספר הטלפון שלך או שאתה משתמש במכשיר חדש. אם זה המקרה, תצטרך לעדכן את ה-Apple ID שלך עם מספר הטלפון או המכשיר החדשים. סיבה נוספת לכך שאולי אין ל-Apple ID שלך גישה לטלפון לצורך אימות היא ששכחת את הסיסמה שלך. אם זה המקרה, תוכל לאפס את הסיסמה שלך על ידי ביצוע ההוראות באתר Apple. לבסוף, אם אתה משתמש באפליקציה של צד שלישי כדי לגשת ל-Apple ID שלך, ייתכן שהאפליקציה לא תהיה תואמת למכשיר שלך. במקרה זה, תצטרך לעדכן את האפליקציה או לעבור לאפליקציה אחרת.

כיצד לעדכן את מזהה Apple שלך עם מספר טלפון או מכשיר חדש

אם שינית את מספר הטלפון שלך או שאתה משתמש במכשיר חדש, תצטרך לעדכן את ה-Apple ID שלך במידע החדש. לשם כך, בצע את השלבים הבאים: 1. היכנס לחשבון Apple ID שלך.2. בחר "ערוך" ליד הסעיף "מספר טלפון" או "מכשיר".3. הזן את מספר הטלפון החדש או את פרטי המכשיר.4. בחר "שמור".

כיצד לאפס את סיסמת Apple ID שלך

אם שכחת את סיסמת Apple ID שלך, תוכל לאפס אותה על ידי ביצוע השלבים הבאים:1. עבור אל אתר Apple ID.2. בחר "שכחתי מזהה אפל או סיסמה".3. הזן את מזהה Apple שלך ובחר "המשך".4. עקוב אחר ההוראות שעל המסך כדי לאפס את הסיסמה שלך.

כיצד לעדכן או להחליף אפליקציות של צד שלישי

אם אתה משתמש באפליקציה של צד שלישי כדי לגשת ל-Apple ID שלך, ייתכן שתצטרך לעדכן את האפליקציה או לעבור לאפליקציה אחרת. לשם כך, בצע את השלבים הבאים: 1. עבור ל-App Store.2. חפש את האפליקציה שבה אתה משתמש.3. אם קיים עדכון זמין, בחר "עדכן".4. אם אין עדכון זמין, בחר "הסר התקנה" ולאחר מכן חפש אפליקציה אחרת.

סיכום

אם ל-Apple ID שלך אין גישה לטלפון לצורך אימות, סביר להניח שהדבר נובע משינוי במספר הטלפון או במכשיר, סיסמה שנשכחה או אפליקציה לא תואמת של צד שלישי. כדי לפתור את הבעיה, תצטרך לעדכן את ה-Apple ID שלך במידע החדש, לאפס את הסיסמה שלך או לעדכן או להחליף אפליקציות של צד שלישי. למידע נוסף על Apple ID, בקר ב-YouTube .

דילוג לתוכן