דף הבית » מוצרי אפל » מדוע מחשב אפל שלי נכבה ב-89 אחוז?

מדוע מחשב אפל שלי נכבה ב-89 אחוז?

מדוע מחשב אפל שלי נכבה ב-89 אחוז?

מה גורם למחשב אפל שלי לכבות ב-89 אחוז?

אם מחשב Apple שלך נכבה ב-89 אחוזים, זה יכול לנבוע ממגוון סיבות. במקרים מסוימים, הבעיה עשויה להיות קשורה לאספקת החשמל או לסוללה, בעוד שבמקרים אחרים, ייתכן שהבעיה נובעת מבעיית תוכנה. במאמר זה, נחקור את הסיבות הפוטנציאליות ואת הפתרונות לבעיה זו.

בעיות באספקת חשמל או סוללה

הסיבה השכיחה ביותר לכיבוי של מחשב אפל ב-89 אחוז היא בעיית אספקת חשמל או סוללה. אם ספק הכוח אינו מספק מספיק חשמל למחשב, הוא ייכבה כדי למנוע נזק לחומרה. באופן דומה, אם הסוללה אינה מספקת מספיק חשמל, המחשב יכבה. כדי לקבוע אם זו הסיבה לבעיה, נסה לחבר את המחשב לשקע חשמל אחר. אם הבעיה נמשכת, נסה להחליף את ספק הכוח או הסוללה.

בעיות תוכנה

במקרים מסוימים, ייתכן שהבעיה קשורה לתוכנה. אם במחשב פועלת גרסה מיושנת של מערכת ההפעלה, ייתכן שהוא לא יוכל להתמודד עם דרישות החשמל של המחשב. כדי לתקן בעיה זו, ודא שבמחשב פועלת הגרסה העדכנית ביותר של מערכת ההפעלה.

בדוק אם יש קבצים פגומים

אם במחשב פועלת הגרסה העדכנית ביותר של מערכת ההפעלה, ייתכן שהבעיה קשורה לקבצים פגומים. כדי לבדוק אם יש קבצים פגומים, פתח את היישום "Disk Utility" ובחר באפשרות "Verify Disk". פעולה זו תסרוק את הכונן הקשיח עבור כל קבצים פגומים ותתקן אותם במידת הצורך.

בדוק אם יש תוכנות זדוניות

אם המחשב עדיין נכבה ב-89 אחוז, ייתכן שהבעיה קשורה לתוכנות זדוניות. תוכנה זדונית עלולה לגרום למחשב להיסגר באופן בלתי צפוי, לכן חשוב לסרוק את המחשב לאיתור תוכנה זדונית. כדי לעשות זאת, פתח את אפליקציית "אבטחה ופרטיות" ובחר באפשרות "סרוק לאיתור זדוני".

סיכום

אם מחשב Apple שלך נכבה ב-89 אחוזים, זה יכול לנבוע ממגוון סיבות. במקרים מסוימים, הבעיה עשויה להיות קשורה לאספקת החשמל או לסוללה, בעוד שבמקרים אחרים, ייתכן שהבעיה נובעת מבעיית תוכנה. כדי לפתור את הבעיה, נסה לחבר את המחשב לשקע חשמל אחר, להחליף את ספק הכוח או הסוללה, לוודא שהמחשב מפעיל את הגרסה העדכנית ביותר של מערכת ההפעלה, בדיקת קבצים פגומים וסריקה לאיתור תוכנות זדוניות.

דילוג לתוכן