דף הבית » מוצרי אפל » מהו הטלפון הבא ששוחררה על ידי אפל?

מהו הטלפון הבא ששוחררה על ידי אפל?

מהו הטלפון הבא ששוחררה על ידי אפל?

מהו הטלפון הבא ששוחררה על ידי אפל?

אפל היא אחת מחברות הטכנולוגיה הפופולריות והמצליחות בעולם. מדי שנה הם משחררים טלפון חדש שהצרכנים מצפים לו בשקיקה. השנה, אפל אמורה לשחרר את הטלפון החדש ביותר שלה, וזה בטוח יהיה להיט. במאמר זה, נדון מהו הטלפון הבא של אפל, התכונות שלו, המפרטים ותאריך השחרור שלו.

תכונות של הטלפון הבא מבית אפל

הטלפון הבא מבית אפל צפוי להיות בעל מספר תכונות מרגשות. לפי השמועות יש לו תצוגת OLED, שתספק תמונה חדה ותוססת יותר מאשר צגי LCD מסורתיים. הוא גם צפוי לקבל מעבד מהיר יותר, חיי סוללה משופרים ומצלמה טובה יותר. בנוסף, לטלפון צפויה קישוריות 5G, המאפשרת למשתמשים לגשת לאינטרנט במהירות גבוהה יותר.

מפרט של הטלפון הבא מבית אפל

הטלפון הבא של אפל צפוי להיות עם צג OLED בגודל 6.7 אינץ', מצלמה אחורית בעלת עדשה משולשת ומצלמה קדמית של 12MP. הוא גם צפוי לקבל מעבד A14 Bionic חזק, 6GB של זיכרון RAM ו-128GB של אחסון. בנוסף, הטלפון צפוי לקבל סוללה של 4,000 מיליאמפר/שעה וקישוריות 5G.

תאריך שחרור של הטלפון הבא מאפל

הטלפון הבא של אפל צפוי לצאת בסתיו 2020. לפי השמועות הוא ישוחרר בספטמבר, אם כי זה לא אושר רשמית.

סיכום

הטלפון הבא של אפל בטוח יהיה להיט. הוא צפוי לקבל תצוגת OLED, מעבד חזק, חיי סוללה משופרים וקישוריות 5G. בנוסף, הוא צפוי לצאת בסתיו 2020. למידע נוסף על הטלפון הקרוב של אפל, עיין בסרטון YouTube זה או מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

דילוג לתוכן