דף הבית » מידע מקצועי » הכל על: מה אפשר לקנות באילת

הכל על: מה אפשר לקנות באילת

איך קונים באילת? המדריך המלא

אילת ישראל היא יעד תיירותי פופולרי באמצע המדבר, שהפך לאחד המקומות החשובים ביותר לתיירות בינלאומית. אילת ממוקמת למרגלות הר סיני והיא אחת הערים היפות בישראל, מקום מושלם לביקור בחורף או בקיץ בו תוכלו לצאת לטיולים רגליים, אופני הרים ופעילויות נוספות בגנים הלאומיים מסביב.

בעבר יכולנו לקנות רק כמה דברים באילת. עכשיו, כשיש כלכלה מקומית משגשגת, אנחנו יכולים לקנות הרבה דברים.

להלן רשימה של פריטים שאנו יכולים לקנות בעיר אילת:

מוצרי ים המלח

עץ זית

תכשיט

גילופים

אַרְמֶנִי

אמנות ישראלית

יוּדָאִיקָה

עַתִיקוֹת

אוכל מישראל

קֵרָמִיקָה

אילת נחשבת לעיר קניות, במיוחד מאז נחקק חוק אזור הסחר החופשי באילת בשנת 1985, המאפשר מכירה של רוב הפריטים ללא מס ערך מוסף. אז הנופשים מנצלים את הטבת המס כדי לקנות בגדים, נעליים, מוצרי תינוקות, גאדג’טים אלקטרוניים ומכשירים חשמליים ללא תוספת של 17 אחוזים נוספים.

מה לעשות באילת

אילת היא עיר נופש ישראלית השוכנת על הים האדום וידועה בחופי הים היפים, האוכל והבילויים הנהדרים.

אילת היא המיקום המושלם לחופשה או לנסיעת עסקים. ממוקמת על הים האדום ומוקפת בחופים פתוחים וחוליים, אוכל נהדר, בידור, העיר הזו מציעה כל מה שמטייל יכול לרצות.

אילת זכתה בתואר אחת הערים היפות בעולם על ידי טיים מגזין ולונלי פלאנט, בין היתר. העיר מפורסמת בזכות החופים שלה, ספורט המים, הצלילה ומלונות הנופש המפורסמים בעולם בים האדום.

האטרקציה התיירותית הגדולה כאן היא הצלילה המפורסמת של הים האדום, וממש דרומית לעיר נמצא העולם התת-ימי הפנטסטי של שמורת קורל ביץ’.

אם אתה יותר עוזבי יבשה מאשר צוללן, החופים כאן הם די והותר כדי לשמח אותך, עם הרבה כיף בשמש לכולם.

כדי לדעת עוד על הפעילויות שתוכלו לעשות בעיר אילת, תוכלו לבקר באתר זה כדי להתחיל את ההרפתקה שלכם:

https://www.planetware.com/tourist-attractions-/elat-isr-st-ei.htm

מה הקניון הכי טוב באילת

קניון אילת ישראל הוא אחד ממרכזי הקניות הגדולים בישראל. יש לה שטח כולל של כ-2,000 מ”ר ויש לה כ-2,800 חנויות. הקניון ממוקם במרכז אילת, שהוא אחד מאתרי התיירות הפופולריים בישראל.

הוא שופץ לאחרונה ויש לו כמה חנויות חדשות. הקניון מתהדר גם במספר מסעדות, בתי קפה ומתקני בילוי נוספים.

כמה מהקניונים המפורסמים ביותר באילת הם:

קניון הים קניון אילת – הקניון מציע חווית קניה מגוונת וזולה בשל מעמדה של אילת כאזור סחר חופשי. הקניון נגיש לנכים, יש בו חניון תת קרקעי וכ-90 חנויות לממכר מגוון בגדים, חשמל, אביזרים, תכשיטים, ספורט, הנעלה, אוכל ועוד.

ביג אילת – הינו מרכז מסחרי פתוח וגדול בבעלות קבוצת BIG המצליחה בפריסה ארצית. ביג אילת הוא אתר קניות בילוי במרכז העיר, 10,000 מ”ר המכיל כ-30 חנויות- אופנה, כלי בית, חשמל ופארם, כל הרשתות המובילות בישראל.

קניון מלכת שבא אילת – הינו קניון רחב ידיים הבנוי על שטח של 4000 מ”ר המכיל מגוון חנויות ומותגים. לקניון מלכת שבא יש כ-30 חנויות של מותגים מובילים בעולם באופנה, הנעלה, מתנות, טיפוח ועוד. בין המותגים: גולף, BODY SHOP, קסטרו, עמנואל NIKE ועוד רבים וטובים.

תוכלו להיעזר באתר זה כדי לדעת עוד על הקניונים בעיר אילת:

https://eilat.city/en/list/shopping-centers

 

אילת ישראל היא יעד פופולרי מאוד לתיירים. יש לה היסטוריה עשירה של ביתם של נביאים ומנהיגים דתיים מפורסמים רבים. באילת ישראל כיעד תיירותי יש גם כמה אטרקציות טבעיות מדהימות, כמו ים המלח, הר הכרמל, הכנרת ובקעת עראבה.
דילוג לתוכן