דף הבית » מוצרי אפל » מה אתה עושה כשאתה שוכח את ה-Apple ID שלך?

מה אתה עושה כשאתה שוכח את ה-Apple ID שלך?

מה אתה עושה כשאתה שוכח את ה-Apple ID שלך?

מה זה Apple ID?

מזהה Apple הוא חשבון שבו אתה משתמש כדי לגשת לשירותי Apple כמו App Store, Apple Music, iCloud, iMessage ועוד. זה גם החשבון שבו אתה משתמש כדי להיכנס למכשירי Apple שלך. מזהה Apple שלך הוא כתובת הדוא"ל שבה אתה משתמש כדי להיכנס ל-App Store ולשירותים אחרים של Apple.

מה לעשות אם שכחת את ה-Apple ID שלך

אם שכחת את ה-Apple ID שלך, הדבר הראשון שעליך לעשות הוא לנסות לזכור אותו. אם אתה לא זוכר אותו, אתה יכול לנסות לאפס אותו. כדי לאפס את ה-Apple ID שלך, תצטרך לספק מידע מסוים כדי לאמת את זהותך.

שלב 1: עבור אל אתר Apple ID

הצעד הראשון הוא לעבור לאתר Apple ID. אתה יכול למצוא את האתר בכתובת appleid.apple.com. ברגע שאתה באתר, לחץ על "שכחת מזהה אפל או סיסמה?" קישור.

שלב 2: הזן את המידע שלך

ברגע שאתה נמצא ב"שכחת מזהה אפל או סיסמה?" בדף, תצטרך להזין את שמך הפרטי, שם המשפחה וכתובת הדוא"ל שלך. אם אינך זוכר את כתובת הדוא"ל שלך, תוכל להזין את מספר הטלפון שלך.

כיצד לאפס את ה-Apple ID שלך

לאחר שתזין את המידע שלך, תועבר לדף שבו תוכל לאפס את מזהה Apple שלך. תצטרך לענות על כמה שאלות אבטחה כדי לאמת את זהותך. לאחר שתענה על השאלות, תוכל לאפס את מזהה Apple שלך.

שאלות ותשובות

ש: האם אוכל לאפס את ה-Apple ID שלי מבלי לספק מידע כלשהו?

ת: לא, תצטרך לספק מידע מסוים כדי לאמת את זהותך לפני שתוכל לאפס את מזהה Apple שלך.

ש: מה אם אני לא זוכר את שאלות האבטחה שלי?

ת: אם אינך זוכר את שאלות האבטחה שלך, תוכל לפנות לתמיכה של Apple לקבלת עזרה.

ש: האם אוכל להשתמש ב-Apple ID שלי במספר מכשירים?

ת: כן, אתה יכול להשתמש ב-Apple ID שלך במספר מכשירים.

סיכום

שכחת מזהה Apple שלך יכולה להיות טרחה, אבל קל לאפס אותו. כל מה שאתה צריך לעשות הוא להיכנס לאתר Apple ID ולהזין את המידע שלך. לאחר שתענה על שאלות האבטחה, תוכל לאפס את ה-Apple ID שלך ולחזור להשתמש במוצרי Apple שלך.

דילוג לתוכן