דף הבית » מוצרי אפל » מה ההבדל בין Apple Watch 4 ל-5?

מה ההבדל בין Apple Watch 4 ל-5?

מה ההבדל בין Apple Watch 4 ל-5?

מה ההבדל בין Apple Watch 4 ל-5?

Apple Watch הוא אחד השעונים החכמים הפופולריים ביותר בשוק. זה קיים מאז 2015 וראה כמה איטרציות מאז. שני הדגמים האחרונים הם ה-Apple Watch 4 וה-Apple Watch 5. שני השעונים מציעים מגוון תכונות, אך ישנם כמה הבדלים עיקריים ביניהם. במאמר זה, נסקור את ההבדלים בין Apple Watch 4 ו-5 ונעזור לך להחליט איזה מהם מתאים לך.

לְעַצֵב

ל-Apple Watch 4 ו-5 יש עיצובים דומים, אבל יש כמה הבדלים עדינים. ל-Apple Watch 4 יש תצוגה קצת יותר גדולה מה-Apple Watch 5, עם מארז בגודל 40 מ"מ לעומת מארז ה-44 מ"מ של ה-Apple Watch 5. ל-Apple Watch 5 יש גם צג חדש תמידי, המאפשר לראות את השעה ומידע אחר מבלי להרים את פרק כף היד.

מאפיינים

ל-Apple Watch 4 ו-5 יש שניהם מגוון תכונות, אך ל-Apple Watch 5 יש כמה תכונות נוספות שאין ל-Apple Watch 4. ל-Apple Watch 5 יש מצפן מובנה, שניתן להשתמש בו כדי לעקוב אחר המיקום והכיוון שלך. יש לו גם אפליקציית ECG, שבה ניתן להשתמש כדי לנטר את קצב הלב שלך ולזהות אי סדרים כלשהם. ל-Apple Watch 5 יש גם אפליקציית רעש, שניתן להשתמש בה כדי לנטר את רמות הרעש סביבך ולהתריע אם הן הופכות חזקות מדי.

חיי סוללה

ל-Apple Watch 4 ו-5 שניהם חיי סוללה טובים, אך ל-Apple Watch 5 יש חיי סוללה מעט ארוכים יותר מאשר ל-Apple Watch 4. ה-Apple Watch 5 יכול להחזיק מעמד עד 18 שעות בטעינה אחת, בעוד שה-Apple Watch 4 יכול להחזיק מעמד עד 18 שעות להימשך עד 16 שעות.

מחיר

ל-Apple Watch 4 ו-5 שניהם מחירים דומים, אך ה-Apple Watch 5 מעט יותר יקר מה-Apple Watch 4. ה-Apple Watch 5 מתחיל ב-$399, בעוד שה-Apple Watch 4 מתחיל ב-$329.

סיכום

ה-Apple Watch 4 ו-5 שניהם שעונים חכמים נהדרים, אבל יש כמה הבדלים עיקריים ביניהם. ל-Apple Watch 5 יש תצוגה קצת יותר גדולה, מצפן מובנה, אפליקציית ECG וחיי סוללה ארוכים יותר מאשר Apple Watch 4. הוא גם מעט יותר יקר מה-Apple Watch 4. אם אתם מחפשים שעון חכם עם התכונות העדכניות ביותר, אז Apple Watch 5 הוא האחד בשבילך. למידע נוסף, תוכל לבקר בוויקיפדיה למידע נוסף.

דילוג לתוכן