דף הבית » מוצרי אפל » מה ההבדל בין Apple Watch 5 ל-6?

מה ההבדל בין Apple Watch 5 ל-6?

מה ההבדל בין Apple Watch 5 ל-6?

מה ההבדל בין Apple Watch 5 ל-6?

Apple Watch 5 ו-6 הם שניים מהשעונים החכמים הפופולריים ביותר בשוק. שני הדגמים מציעים מגוון תכונות, כולל מעקב אחר כושר, ניטור דופק ועוד. אבל מה ההבדלים בין שני הדגמים? מאמר זה בוחן את ההבדלים בין שני הדגמים, כולל תכונות, עיצוב ותמחור.

מאפיינים

ל-Apple Watch 5 ו-6 יש הרבה מאותן תכונות, כולל מד דופק, מעקב כושר ומעקב שינה. עם זאת, ל-Apple Watch 6 יש כמה תכונות נוספות שאין ל-Apple Watch 5. אלה כוללים תצוגה תמידית, אפליקציית ECG ומד חמצן בדם.

לְעַצֵב

ל-Apple Watch 5 ו-6 יש עיצובים דומים, עם פנים מרובעים וכתר דיגיטלי. עם זאת, ה-Apple Watch 6 מעט דק יותר מה-Apple Watch 5. ל-Apple Watch 6 יש גם תצוגה בהירה יותר וגימור טיטניום חדש.

תמחור

ל-Apple Watch 5 ו-6 יש מחירים שונים. Apple Watch 5 מתחיל ב-$399, בעוד Apple Watch 6 מתחיל ב-$499. ל-Apple Watch 6 יש גם דגמים יקרים יותר, עם מחירים של עד 799 דולר.

סיכום

Apple Watch 5 ו-6 הם שניים מהשעונים החכמים הפופולריים ביותר בשוק. שני הדגמים מציעים מגוון תכונות, כולל מעקב אחר כושר, ניטור דופק ועוד. עם זאת, ל-Apple Watch 6 יש כמה תכונות נוספות, כולל תצוגה תמידית, אפליקציית ECG ומד חמצן בדם. ה-Apple Watch 6 הוא גם מעט דק יותר מה-Apple Watch 5 ויש לו תצוגה בהירה יותר וגימור טיטניום חדש. ה-Apple Watch 6 גם יקר יותר מה-Apple Watch 5, עם מחירים שמתחילים ב-$499. למידע נוסף, בקר בוויקיפדיה .

דילוג לתוכן