דף הבית » מוצרי אפל » מה ההבדל בין Apple Watch Nike לנורמלי?

מה ההבדל בין Apple Watch Nike לנורמלי?

מה ההבדל בין Apple Watch Nike לנורמלי?

מה ההבדל בין Apple Watch Nike לנורמלי?

ה-Apple Watch Nike הוא מהדורה מיוחדת של ה-Apple Watch המיועדת לספורטאים ולחובבי כושר. יש לו כמה מאפיינים שמבליטים אותו מה-Apple Watch הרגיל, כמו עיצוב ייחודי, פני שעונים בלעדיים של Nike וגישה לאפליקציית Nike+ Run Club. אבל מה עוד מייחד את Apple Watch Nike מה-Apple Watch הרגיל? במאמר זה, נסקור את ההבדלים בין שני הדגמים ונעזור לך להחליט איזה מהם מתאים לך.

לְעַצֵב

ל-Apple Watch Nike עיצוב ייחודי שמייחד אותו מה-Apple Watch הרגיל. יש לו רצועת ספורט מחוררת שנועדה להיות נושמת ונוחה במהלך האימונים. לשעון יש גם לוגו של נייקי על הכתר הדיגיטלי, ולפני השעון יש אייקון ייחודי של האפליקציה Nike+ Run Club.

מאפיינים

ל-Apple Watch Nike יש כמה תכונות שמבליטים אותו מה-Apple Watch הרגיל. יש לו פני שעונים בלעדיים של Nike, גישה לאפליקציית Nike+ Run Club ויכולת לעקוב אחר הריצות שלך עם אפליקציית Nike+ Run Club. יש לו גם סיבוך מיוחד של Nike+ Run Club המאפשר לך לגשת במהירות לאפליקציה מלוח השעון.

השוואה מהירה

תכונה Apple Watch נייקי Apple Watch רגיל
לְעַצֵב רצועת ספורט מחוררת, לוגו של נייקי על הכתר הדיגיטלי, לוחות שעונים בלעדיים של נייקי עיצוב סטנדרטי
מאפיינים גישה לאפליקציית Nike+ Run Club, סיבוך Nike+ Run Club אין גישה לאפליקציית Nike+ Run Club

ה-Apple Watch Nike הוא בחירה מצוינת עבור ספורטאים וחובבי כושר שרוצים גישה לאפליקציית Nike+ Run Club ולפני שעוני נייקי בלעדיים. יש לו גם עיצוב ייחודי שמייחד אותו מה-Apple Watch הרגיל.

שאלות ותשובות

ש: האם ל-Apple Watch Nike יש GPS?

ת: כן, ל-Apple Watch Nike יש GPS מובנה, בדיוק כמו ל-Apple Watch הרגיל.

ש: האם ל-Apple Watch Nike יש מד דופק?

ת: כן, ל-Apple Watch Nike יש מד דופק, בדיוק כמו ל-Apple Watch הרגיל.

ש: האם ל-Apple Watch Nike יש עיצוב עמיד לשחייה?

ת: כן, ל-Apple Watch Nike יש עיצוב עמיד לשחייה, בדיוק כמו ל-Apple Watch הרגיל.

סיכום

ה-Apple Watch Nike הוא מהדורה מיוחדת של ה-Apple Watch המיועדת לספורטאים ולחובבי כושר. יש לו עיצוב ייחודי, לוחות שעונים בלעדיים של Nike וגישה לאפליקציית Nike+ Run Club. יש לו גם GPS מובנה, מד דופק ועיצוב עמיד לשחייה, בדיוק כמו Apple Watch הרגיל. אם אתם מחפשים שעון שיש לו את כל התכונות של ה-Apple Watch הרגיל, בתוספת תכונות נייק בלעדיות, אז ה-Apple Watch Nike הוא הבחירה המושלמת עבורכם.

דילוג לתוכן