דף הבית » מידע מקצועי » מזגן אלקטרה פלטינום 140 אילת מחיר

מזגן אלקטרה פלטינום 140 אילת מחיר

2023-05-24 01:31:00+02:00

מהו מזגן אלקטרה פלטינום 140?

מזגן אלקטרה פלטינום 140 הוא מערכת קירור עוצמתית וחסכונית באנרגיה שנועדה לשמור על ביתכם נוח וקריר בימי הקיץ החמים. מזגן זה נועד לספק עוצמת קירור מקסימלית תוך שימוש באנרגיה מינימלית, מה שהופך אותו לבחירה אידיאלית עבור אלו המעוניינים לחסוך כסף בחשבון האנרגיה שלהם. מזגן אלקטרה פלטינום 140 מצויד במדחס רב עוצמה, מאייד בעל יעילות גבוהה וסליל מעבה גדול, כולם עובדים יחד כדי לספק ביצועי קירור מעולים. המזגן כולל גם מסנן אוויר מובנה, שעוזר להפחית את כניסת האבק, האבקה ושאר החלקיקים הנישאים באוויר לביתכם.

מהם היתרונות של מזגן אלקטרה פלטינום 140?

מזגן אלקטרה פלטינום 140 מציע מספר יתרונות, לרבות יעילות אנרגטית, ביצועי קירור מעולים ומסנן אוויר מובנה. המזגן מתוכנן להשתמש באנרגיה מינימלית תוך מתן כוח קירור מקסימלי, מה שהופך אותו לבחירה אידיאלית עבור אלו המעוניינים לחסוך כסף בחשבון האנרגיה שלהם. המזגן כולל גם מאייד בעל יעילות גבוהה וסליל מעבה גדול, הפועלים יחד כדי לספק ביצועי קירור מעולים. בנוסף, המזגן מצויד במסנן אוויר מובנה, המסייע בהפחתת כניסת אבק, אבקה ושאר חלקיקים באוויר לביתכם.

מה המחיר של מזגן אלקטרה פלטינום 140 באילת, ישראל?

את מזגן אלקטרה פלטינום 140 ניתן להשיג באילת, ישראל, במחיר של כ-2,000 ₪. מחיר זה כולל התקנה ומשלוח. המזגן זמין גם בערים נוספות בישראל, כאשר המחירים משתנים בהתאם למיקום.

מהן התכונות של מזגן אלקטרה פלטינום 140?

מזגן אלקטרה פלטינום 140 מצויד במספר תכונות, כולל מדחס חזק, מאייד בעל יעילות גבוהה וסליל מעבה גדול. המזגן כולל גם מסנן אוויר מובנה, שעוזר להפחית את כניסת האבק, האבקה ושאר החלקיקים הנישאים באוויר לביתכם. בנוסף, המזגן מתוכנן להשתמש באנרגיה מינימלית תוך מתן כוח קירור מקסימלי, מה שהופך אותו לבחירה אידיאלית עבור אלה המעוניינים לחסוך כסף בחשבון האנרגיה שלהם.

מהי האחריות על מזגן אלקטרה פלטינום 140?

מזגן אלקטרה פלטינום 140 מגיע עם אחריות לשנה. אחריות זו מכסה כל פגמים בחומרים או בביצוע, כמו גם כל תיקון או החלפה שעלולים להיות נחוצים עקב בלאי רגיל.

מהו תהליך ההתקנה של מזגן אלקטרה פלטינום 140?

תהליך ההתקנה של מזגן אלקטרה פלטינום 140 הוא פשוט יחסית. יש להתקין את המזגן על ידי טכנאי מוסמך, אשר יוודא כי היחידה מותקנת כהלכה ותפקוד תקין. תהליך ההתקנה אורך בדרך כלל בין שעתיים לארבע שעות, תלוי במורכבות ההתקנה.

איזו תחזוקה נדרשת למזגן אלקטרה פלטינום 140?

מזגן אלקטרה פלטינום 140 דורש תחזוקה שוטפת על מנת להבטיח תפקוד תקין. זה כולל ניקוי מסנן האוויר, בדיקת רמות נוזל הקירור ובדיקת היחידה לאיתור סימני בלאי או נזק. בנוסף, יש לטפל במזגן על ידי טכנאי מוסמך לפחות פעם בשנה על מנת להבטיח כי הוא פועל ביעילות שיא.

סיכום

מזגן אלקטרה פלטינום 140 הוא מערכת קירור עוצמתית וחסכונית באנרגיה שנועדה לשמור על ביתכם נוח וקריר בימי הקיץ החמים. מזגן זה נועד להשתמש באנרגיה מינימלית תוך מתן כוח קירור מקסימלי, מה שהופך אותו לבחירה אידיאלית עבור אלה המחפשים לחסוך כסף על חשבונות האנרגיה שלהם. ניתן להשיג את המזגן באילת, ישראל, במחיר של כ-2,000 ₪. בנוסף, המזגן מצויד במספר תכונות, לרבות מדחס חזק, מאייד בעל יעילות גבוהה וסליל מעבה גדול. המזגן מגיע גם עם אחריות לשנה ודורש תחזוקה שוטפת על מנת להבטיח תפקוד תקין.

דילוג לתוכן