דף הבית » חופים באילת » מחירי חוף אלמוג אילת – מדריך מקיף

מחירי חוף אלמוג אילת – מדריך מקיף

מחירי חוף אלמוג אילת – מדריך מקיף

מחירי חוף אלמוג אילת – מדריך מקיף

חוף אלמוג הוא אחד החופים הפופולריים ביותר באילת, ישראל. הוא ידוע במים הצלולים והנופים המדהימים של הים האדום. בין אם אתם מחפשים יום רגוע של שיזוף או יום מרגש של ספורט ימי, בחוף אלמוג יש משהו לכולם. במדריך זה נסקור את המחירים, השירותים והפעילויות הזמינות בחוף אלמוג.

מחירי כניסה

הכניסה לחוף אלמוג חינם. עם זאת, ישנם כמה שירותים הדורשים תשלום. אלה כוללים שמשיות, מיטות שיזוף וציוד חוף אחר. מטריות עולות 10 ש"ח ליום, כשמיטות שיזוף עולות 20 ש"ח ליום. ניתן לשכור ציוד חוף כמו קיאקים ומשטחי חתירה בתוספת תשלום.

שירותים

חוף אלמוג מציע מגוון שירותים כדי להפוך את הביקור שלך למהנה יותר. אלה כוללים מקלחות, שירותים ומזנון חטיפים. מזנון החטיפים מציע מגוון חטיפים ומשקאות, לרבות גלידה, כריכים ומשקאות קרים.

פעילויות

חוף אלמוג הוא מקום מצוין למגוון פעילויות. שחייה, שנורקלינג ושיזוף הם כולם פעילויות פופולריות על החוף. למי שמחפש חוויה פעילה יותר, יש מגוון ספורט מים זמין. אלה כוללים קיאקים, גלישת גלים וגלישת רוח.

בְּטִיחוּת

חוף אלמוג הוא חוף בטוח ומאובטח. מצילים פועלים כל הזמן ויש מגוון אמצעי בטיחות במקום. בחוף יש גם עמדת עזרה ראשונה ואזור שחייה ייעודי.

סיכום

חוף אלמוג הוא מקום נהדר לבלות בו יום באילת. עם הנופים המדהימים, המים הצלולים ומגוון הפעילויות שלו, זה המקום המושלם ליום של רגיעה או הרפתקאות. בין אם אתם מחפשים יום רגוע של שיזוף או יום מרגש של ספורט ימי, בחוף אלמוג יש משהו לכולם. הקפד לבדוק את המחירים, השירותים והפעילויות הזמינות בחוף אלמוג לפני הביקור. למידע נוסף על חוף אלמוג, בדוק את הסרטון הזה ביוטיוב . אנו מקווים שמדריך זה עזר בהבנת המחירים, השירותים והפעילויות הזמינות בחוף אלמוג. תהנה!

דילוג לתוכן