דף הבית » חופים באילת » מחירי חוף מגדלור אילת – מדריך ליהנות מהחוף באילת

מחירי חוף מגדלור אילת – מדריך ליהנות מהחוף באילת

מחירי חוף מגדלור אילת – מדריך ליהנות מהחוף באילת

למה לצפות בחוף המגדלור באילת

חוף מגדלור אילת הוא חוף יפהפה הממוקם בעיר אילת. זהו יעד פופולרי בקרב מקומיים ותיירים כאחד, המציע נופים מדהימים של הים האדום ומגוון רחב של פעילויות. בין אם אתם מחפשים יום רגוע בשמש או הרפתקה מרגשת, בחוף מגדלור אילת יש משהו לכולם. החוף ממוקם ליד מגדלור אילת, נקודת ציון היסטורית שעומדת על כנו מאז תחילת המאה ה-19. החוף גם קרוב לטיילת אילת, מקום פופולרי לקניות ולסעודה. החוף מתוחזק היטב ומציע שפע של שירותים, כולל מקלחות, שירותים ותחנת הצלה.

תמחור בחוף מגדלור אילת

עלות הביקור בחוף המגדלור באילת משתנה בהתאם לסוג הפעילות שאתם מתכננים לעשות. אם אתה רק מחפש להירגע וליהנות מהשמש, אז אתה יכול לגשת לחוף בחינם. עם זאת, אם אתם מתכננים להשתתף באחת מהפעילויות המוצעות על החוף, כגון שחייה, שנורקלינג או שייט קיאקים, תצטרכו לשלם תשלום. עלות השכרת קיאק או גלשן משוטים היא כ-20 דולר לשעה. ניתן לשכור ציוד שנורקלינג בסביבות 10$ לשעה. אם אתם מתכננים לשחות, אז תצטרכו לרכוש כרטיס חוף, שעולה בסביבות 5$ לאדם.

שירותים בחוף מגדלור אילת

חוף המגדלור באילת מציע מגוון שירותים כדי להפוך את הביקור שלך למהנה יותר. יש מספר מסעדות וברים הממוקמים ליד החוף, המציעים מגוון של אוכל ומשקאות. ישנן גם מספר חנויות המוכרות מזכרות, בגדי חוף ופריטים אחרים. החוף מציע גם מגוון פעילויות, כגון שחייה, שנורקלינג, קיאקים וגלישה. יש תחנת מציל הממוקמת על החוף, והמים בדרך כלל רגועים ובטוחים לשחייה.

כסאות חוף ושמשיות

אם אתם מחפשים מקום להירגע וליהנות מהשמש, אז תוכלו לשכור כיסאות חוף ושמשיות מהחוף. עלות השכרת כסא חוף היא כ-$5 ליום, ועלות השכרת מטרייה היא כ-$10 ליום.

כדורעף חופים

חוף מגדלור אילת מציע גם מגרשי כדורעף חופים, אותם ניתן לשכור בתשלום. עלות השכרת מגרש כדורעף חופים היא כ-20$ לשעה.

מסיבות חוף

חוף המגדלור באילת הוא מקום פופולרי למסיבות חוף. אם אתם מחפשים לארח מסיבת חוף, אז תוכלו לשכור חבילת מסיבת חוף, הכוללת אוהל חוף, כיסאות ושולחנות. עלות השכרת חבילת מסיבת חוף היא כ-200$ ליום. חוף המגדלור באילת הוא יעד מצוין ליום רגיעה או הרפתקאות. בין אם אתם מחפשים להירגע בשמש או להשתתף במגוון פעילויות, תמצאו ממה ליהנות בחוף זה. עם הנוף המדהים של הים האדום ומגוון השירותים הרחב שלו, חוף מגדלור אילת הוא מקום נהדר לבלות בו.

דילוג לתוכן