דף הבית » מידע מקצועי » מחירי טיולים באילת – מדריך מקיף

מחירי טיולים באילת – מדריך מקיף

2023-05-29 20:06:00+02:00

היכרות עם מחירי נסיעות באילת

אילת היא יעד תיירותי פופולרי בישראל השוכן על הים האדום. הוא ידוע בחופים היפים שלו, בחיי הלילה התוססים ובנופי המדבר המדהימים. עם כל כך הרבה מה לראות ולעשות, לא פלא שאילת היא יעד פופולרי למטיילים מכל העולם. אבל מה לגבי עלות הנסיעה בתוך אילת? מדריך זה יספק לכם מידע על עלות הנסיעה בתוך אילת, לרבות טיסות, לינה ועוד.

טיסות לאילת

עלות הטיסות לאילת תלויה בחברת התעופה ובזמן השנה. בעונת השיא הטיסות יכולות להיות יקרות למדי, כאשר המחירים נעים בין 500-1000 ₪. בתקופת מחוץ לעונה המחירים יכולים להיות נמוכים בהרבה, כאשר חלק מהטיסות עולות עד 200 ש"ח. כמו כן, ניתן למצוא תעריפים מוזלים בחברות תעופה מסוימות, כך שתמיד כדאי לעשות קניות כדי למצוא את העסקה הטובה ביותר.

לינה באילת

הלינה באילת יכולה לנוע מאכסניות בתקציב נמוך ועד אתרי נופש יוקרתיים. המחירים משתנים בהתאם לסוג הלינה ולזמן השנה. בעונת השיא המחירים יכולים לנוע בין 200-500 ש"ח ללילה למלון בתקציב נמוך, ועד 1000 ש"ח ללילה לאתר נופש יוקרתי. במהלך מחוץ לעונה, המחירים יכולים להיות נמוכים בהרבה, כאשר חלק מהמלונות מציעים הנחות של עד 50%.

הובלה באילת

התחבורה הציבורית באילת זולה יחסית, כאשר מחירי האוטובוסים עולים בסביבות 5 ש"ח לנסיעה. יש גם מוניות, בתעריפים הנעים בין 20-50 ₪ בהתאם למרחק. כמו כן, ניתן לשכור רכב באילת, במחירים המתחילים בסביבות ה-100 ₪ ליום.

אוכל ושתייה באילת

עלות האוכל והשתייה באילת משתנה בהתאם לסוג המסעדה ולזמן השנה. בעונת השיא המחירים יכולים לנוע בין 25-50 ₪ לארוחה במסעדה זולה ועד 100 ₪ לארוחה במסעדה יוקרתית יותר. בתקופת מחוץ לעונה, המחירים יכולים להיות נמוכים בהרבה, כאשר חלק מהמסעדות מציעות הנחות של עד 50%.

פעילות באילת

עלות הפעילות באילת משתנה בהתאם לסוג הפעילות ולזמן השנה. בעונת השיא המחירים יכולים לנוע בין 50-100 ש"ח לסיור מודרך ועד 200 ש"ח לפעילות אתגרית יותר. במהלך עונת החוץ, המחירים יכולים להיות נמוכים בהרבה, כאשר חלק מהפעילויות מציעות הנחות של עד 50%.

דעה אישית

לדעתי אילת היא יעד מדהים למטיילים בכל התקציבים. עם החופים המדהימים, חיי הלילה התוססים והנופים המדבריים המדהימים, אין זה פלא שאילת היא יעד פופולרי למטיילים מכל העולם. עלות הנסיעה בתוך אילת סבירה למדי, כאשר טיסות, לינה, תחבורה, אוכל ושתייה ופעילויות כולן זולות יחסית. אם אתם מחפשים יעד מוזל, אז אילת בהחלט שווה לשקול. למידע נוסף על מחירי נסיעות באילת, ניתן לבקר בהופיקיה .

דילוג לתוכן