דף הבית » מידע מקצועי » מחירי קטנוע אילת – מה שצריך לדעת

מחירי קטנוע אילת – מה שצריך לדעת

2023-06-06 23:48:00+02:00

סוגי קטנועים באילת

אילת היא יעד תיירותי פופולרי בישראל, ואין זה מפתיע שיש הרבה סוגים שונים של קטנועים הזמינים להשכרה או לרכישה בעיר. בין אם אתם מחפשים דרך מהנה לחקור את העיר או אמצעי תחבורה אמין, יש קטנוע שיתאים לצרכים שלכם. סוג הקורקינט הנפוץ ביותר באילת הוא הקורקינט החשמלי. קטנועים אלו מופעלים באמצעות סוללה ויכולים להגיע למהירויות של עד 25 קמ"ש. הם קלים וקלים לתמרון, מה שהופך אותם למושלמים לניווט ברחובות הצרים של העיר. גם קורקינטים חשמליים זולים יחסית, המחירים מתחילים בסביבות 1,000 שקל. עוד סוג קטנוע פופולרי באילת הוא הקטנוע המונע בגז. קורקינטים אלו חזקים יותר מקורקינטים חשמליים, כאשר חלק מהדגמים מגיעים למהירויות של עד 50 קמ"ש. הם גם יקרים יותר, המחירים מתחילים בסביבות 2,500 שקל. לבסוף, יש גם קטנועים ממונעים באילת. קטנועים אלו מונעים על ידי מנוע קטן ויכולים להגיע למהירויות של עד 70 קמ"ש. הם יקרים יותר מקורקינטים חשמליים או גז, עם מחירים שמתחילים בסביבות 4,000 שקל.

גורמים המשפיעים על מחירי קטנוע אילת

מחיר קטנוע באילת יכול להשתנות בהתאם למספר גורמים. סוג הקטנוע, המותג ומצב הקטנוע הם כולם גורמים שיכולים להשפיע על המחיר. סוג הקלנועית הוא אחד הגורמים החשובים ביותר. כפי שצוין לעיל, קטנועים חשמליים הם האופציה המשתלמת ביותר, בעוד קטנועים ממונעים הם היקרים ביותר. גם המותג של הקטנוע הוא פקטור. מותגים מסוימים יקרים יותר מאחרים, לכן חשוב לעשות את המחקר שלך לפני ביצוע רכישה. לבסוף, מצב הקטנוע יכול להשפיע גם על המחיר. קטנוע במצב טוב יהיה יקר יותר מקלנועית במצב גרוע.

היכן ניתן למצוא קטנועים אילתים

ישנם מספר מקומות באילת בהם ניתן למצוא קטנועים למכירה או להשכרה. האפשרות הפופולרית ביותר היא השכרת קטנוע מאחת מחברות ההשכרה הרבות בעיר. חברות אלו מציעות לרוב מגוון קטנועים, מחשמל ועד ממונע, והן יכולות לספק לכם את ציוד הבטיחות הדרוש. ניתן למצוא קטנועים למכירה גם באילת. ישנן מספר חנויות בעיר המתמחות במכירת קטנועים, ולרוב יש להן מבחר רחב של דגמים לבחירה. לבסוף, תוכלו למצוא גם קטנועים למכירה באינטרנט. ישנם מספר אתרים המתמחים במכירת קטנועים, ולרוב הם מציעים מחירים תחרותיים.

מחירי קטנוע אילת

קורקינטים חשמליים

קורקינטים חשמליים הם האופציה המשתלמת ביותר באילת. מחירי קורקינטים חשמליים מתחילים בסביבות 1,000 ₪ ויכולים להגיע עד 2,500 ₪, תלוי בדגם ובמצב.

קטנועים מונעי גז

קורקינטים המונעים בגז הם יקרים יותר מקורקינטים חשמליים, כאשר המחירים מתחילים בסביבות 2,500 ש"ח ומגיעים עד 4,000 ש"ח.

קטנועים ממונעים

קטנועים ממונעים הם האופציה היקרה ביותר באילת, המחירים מתחילים בסביבות 4,000 ש"ח ומגיעים עד 8,000 ש"ח.

סיכום מחירי קטנוע אילת

סוג קטנוע טווח מחירים (ש"ח)
חשמלי 1,000 – 2,500
מופעל בגז 2,500 – 4,000
מְמוּנָע 4,000 – 8,000

בכל הנוגע לקטנועים באילת, יש הרבה סוגים ומחירים לבחירה. קורקינטים חשמליים הם האופציה המשתלמת ביותר, בעוד קורקינטים ממונעים הם היקרים ביותר. ניתן למצוא קטנועים למכירה או השכרה באילת וגם באינטרנט. לא משנה איזה סוג קלנועית אתם מחפשים, בטוח יש אחד שמתאים לצרכים ולתקציב שלכם.

דילוג לתוכן