דף הבית » מידע מקצועי » מחיר אייפון 8 אילת – קבלו את המבצעים הטובים בישראל

מחיר אייפון 8 אילת – קבלו את המבצעים הטובים בישראל

2023-04-28 11:03:00+02:00

מה זה אייפון 8?

ה-iPhone 8 הוא הסמארטפון האחרון מבית אפל, שיצא בספטמבר 2017. הוא כולל צג 4.7 אינץ' Retina HD, מצלמת 12MP, ושבב A11 Bionic. יש לו גם יכולות טעינה אלחוטיות והוא עמיד בפני מים ואבק. האייפון 8 זמין בשלושה צבעים: כסף, אפור חלל וזהב.

אייפון 8 אילת מחיר

האייפון 8 זמין באילת, ישראל בקמעונאים שונים. המחירים משתנים בהתאם לדגם ולחנות. אייפון 8 עם נפח אחסון של 64GB זמין בסביבות 2,800 ש"ח, בעוד שדגם ה-256GB זמין בסביבות 3,400 ש"ח. המחירים עשויים להשתנות בהתאם לחנות ולזמן השנה.

איפה קונים את האייפון 8 באילת

האייפון 8 זמין באילת בקמעונאים רבים, ביניהם אפל סטור, סלקום ואורנג'. המחירים עשויים להשתנות בהתאם לחנות ולזמן השנה. כמו כן, ניתן לרכוש את האייפון 8 אונליין מקמעונאים כמו אמזון ואיביי.

מבצעי אייפון 8 באילת

קמעונאים רבים באילת מציעים מבצעים באייפון 8. כך למשל, סלקום מציעה אייפון 8 בחינם עם חוזה לשנתיים. Orange מציעה גם אייפון 8 בחינם עם חוזה לשנתיים. אפשר גם למצוא מבצעים באייפון 8 באינטרנט, כמו הנחות במחיר הקנייה או אביזרים בחינם.

אביזרים לאייפון 8 באילת

ישנם אביזרים רבים זמינים לאייפון 8 באילת. אלה כוללים נרתיקים, מגיני מסך, מטענים ואוזניות. רבים מהאביזרים הללו זמינים ב-Apple Store, כמו גם בקמעונאים אחרים. כמו כן, ניתן לרכוש אקססוריז אונליין מקמעונאים כמו אמזון ואיביי.

סיכום

האייפון 8 הוא סמארטפון נהדר והוא זמין באילת, ישראל בקמעונאים רבים. המחירים משתנים בהתאם לדגם ולחנות, אך אפשר למצוא מבצעים באייפון 8. יש גם אביזרים רבים זמינים לאייפון 8, גם בחנויות וגם באינטרנט.

דילוג לתוכן