דף הבית » מידע מקצועי » מחיר אייפון XR באילת – קבל את המחיר הנמוך ביותר בישראל

מחיר אייפון XR באילת – קבל את המחיר הנמוך ביותר בישראל

2023-05-14 12:09:00+02:00

מהו האייפון XR?

ה-iPhone XR הוא הדגם האחרון של אייפון מבית אפל, שיצא בספטמבר 2018. הוא הדגם המשתלם ביותר מבין שלושת דגמי האייפון שיצאו באותה שנה, ויש לו הרבה תכונות שהופכות אותו לבחירה מצוינת למי שמחפש חדש טלפון. לאייפון XR יש צג LCD בגודל 6.1 אינץ', מצלמה אחורית של 12MP ומצלמה קדמית של 7MP. הוא מופעל על ידי מעבד A12 Bionic של אפל ומגיע עם iOS 12 מותקן מראש. יש לו גם Face ID, המאפשר לך לפתוח את הטלפון שלך במבט אחד בלבד.

איפה קונים את האייפון XR באילת

אם אתם מחפשים את העסקה הטובה ביותר באייפון XR באילת, יש לכם מזל. ישנן מספר חנויות בעיר המציעות את האייפון XR במחירים תחרותיים. החנויות הפופולריות ביותר הן חנות אפל, iStore וסלקום. כל החנויות הללו מציעות את האייפון XR באותו המחיר, העומד כיום על 4,499 ₪.

אפל סטור

חנות אפל באילת ממוקמת בקניון אילת. זוהי חנות אפל היחידה בעיר, וזה המקום הטוב ביותר ללכת אליו אם אתה רוצה לקנות את ה-iPhone XR. החנות מציעה את הדגמים העדכניים ביותר של מכשירי אייפון, אייפד ומוצרים אחרים של אפל. הצוות בחנות בקיא ועוזר, והם יכולים לעזור לך למצוא את האייפון המושלם לצרכים שלך.

iStore

ה-iStore באילת ממוקמת בקניון אילת. זוהי חנות פופולרית עבור אלה שמחפשים את האייפונים העדכניים ביותר, אייפד ומוצרים אחרים של אפל. החנות מציעה את ה-iPhone XR באותו מחיר כמו החנות של אפל, והצוות בקיא ועוזר.

סלקום

סלקום היא ספקית סלולר פופולרית בישראל. לחברה מספר חנויות באילת, והן מציעות את ה-iPhone XR במחיר זהה ל-Apple Store ו-iStore. הצוות בחנות בקיא ועוזר, והם יכולים לעזור לך למצוא את האייפון המושלם לצרכים שלך.

סיכום

ה-iPhone XR הוא הדגם האחרון של אייפון מבית אפל, והוא זמין באילת במחיר הנמוך בישראל. ה-Apple Store, iStore וסלקום מציעות כולן את ה-iPhone XR באותו מחיר, העומד כיום על 4,499 ₪. בכל החנויות הללו יש צוות מיומן ועוזר שיכול לעזור לך למצוא את האייפון המושלם לצרכים שלך. אז אם אתם מחפשים את העסקה הטובה ביותר באייפון XR באילת, אתם יודעים לאן ללכת.

דילוג לתוכן