דף הבית » מידע מקצועי » מחיר ארוחת בוקר במלון דן אילת

מחיר ארוחת בוקר במלון דן אילת

2023-04-27 01:00:00+02:00

מה מחיר ארוחת הבוקר במלון דן אילת?

מלון דן אילת הוא יעד פופולרי למטיילים המחפשים שהות יוקרתית ונוחה בעיר. המלון מציע מגוון שירותים ושירותים, לרבות מזנון ארוחת בוקר טעים. אבל מה מחיר ארוחת הבוקר במלון דן אילת?מחיר ארוחת הבוקר במלון דן אילת הוא 75 שקל לאדם. מחיר זה כולל מגוון מנות חמות וקרות, וכן מבחר פירות טריים, מיצים ומאפים. המזנון כולל גם מבחר משקאות חמים וקרים, כמו קפה, תה ושוקו חם.

למה אפשר לצפות מתפריט ארוחת הבוקר?

תפריט ארוחת הבוקר במלון דן אילת מציע מגוון מנות חמות וקרות, וכן מבחר פירות טריים, מיצים ומאפים. המזנון כולל מבחר של משקאות חמים וקרים, כמו קפה, תה ושוקו חם. המנות החמות בתפריט ארוחת הבוקר כוללות ביצים מקושקשות, חביתות, נקניקיות, בייקון וחיש בראון. המנות הקרות כוללות מגוון סלטים, גבינות, ונקניקים. מבחר הפירות הטריים כולל תפוזים, תפוחים, בננות ומלונים. מבחר המיצים כולל תפוזים, תפוחים ואשכוליות. מבחר המאפים כולל קרואסונים, מאפינס ומאפים דניים.

מה עוד כולל מחיר ארוחת הבוקר?

מחיר ארוחת הבוקר במלון דן אילת כולל גם מבחר משקאות חמים וקרים כמו קפה, תה ושוקו חם. המלון מציע גם מבחר מיצים טריים, כגון תפוזים, תפוחים ואשכוליות. מחיר ארוחת הבוקר כולל גם מבחר פירות טריים, כגון תפוזים, תפוחים, בננות ומלונים. מבחר המאפים כולל קרואסונים, מאפינס ומאפים דניים.

אילו שירותים נוספים מציע מלון דן אילת?

מלון דן אילת מציע מגוון שירותים ושירותים, לרבות בריכת שחייה, חדר כושר וספא. המלון מציע גם מגוון מסעדות וברים, כמו גם מבחר חנויות ובוטיקים. המלון מציע גם מגוון פעילויות, כגון טניס, כדורסל וכדורעף. המלון מציע גם מגוון אפשרויות בילוי, כגון מוזיקה חיה, סרטים ומופעים.

סיכום

מלון דן אילת הוא יעד פופולרי למטיילים המחפשים שהות יוקרתית ונוחה בעיר. המלון מציע מגוון שירותים ושירותים, לרבות מזנון ארוחת בוקר טעים. מחיר ארוחת הבוקר במלון דן אילת הוא 75 שקלים לאדם וכולל מגוון מנות חמות וקרות וכן מבחר פירות טריים, מיצים ומאפים. המלון מציע גם מגוון שירותים ושירותים, כגון בריכת שחייה, מרכז כושר וספא. למידע נוסף על מלון דן אילת, בקרו ביוטיוב .

דילוג לתוכן