דף הבית » מידע מקצועי » מחיר ארוחת ערב במלון רימונים אילת

מחיר ארוחת ערב במלון רימונים אילת

2023-05-03 12:00:00+02:00

היכרות עם מלון רימונים אילת

מלון רימונים אילת הוא מלון מפואר הממוקם בעיר אילת, ישראל. המלון מציע מגוון רחב של שירותים ושירותים, לרבות ספא, מרכז כושר ומגוון מסעדות. המלון ידוע גם בשירות הלקוחות המעולה שלו ובתשומת הלב לפרטים הקטנים. אורחי המלון יכולים ליהנות ממגוון פעילויות, לרבות שחייה, שנורקלינג וצלילה. המלון מציע גם מגוון חבילות למי שמחפש לחקור את האזור.

מחירי ארוחת ערב במלון רימונים אילת

מלון רימונים אילת מציע מגוון אפשרויות לארוחת ערב לאורחיו. המלון מציע מגוון תפריטים קבועים, כמו גם אפשרויות א-לה-קארט. מחירי ארוחת הערב משתנים בהתאם לסוג התפריט הנבחר. הטבלה הבאה מתארת את מחירי ארוחת הערב במלון רימונים אילת:

סוג תפריט מחיר (ש"ח)
תפריט קבוע 150
לפי התפריט 200-250

התפריט הקבוע כולל מגוון מנות, כגון סלטים, מרקים, מנות עיקריות וקינוחים. תפריט הא-לה-קארט כולל מגוון מנות, כגון דגים, בשר ואפשרויות צמחוניות. המחירים לתפריט א-לה-קארט משתנים בהתאם לסוג המנה הנבחר.

שירותים נוספים במלון רימונים אילת

בנוסף לארוחת הערב, מציע מלון רימונים אילת מגוון שירותים נוספים. המלון מציע מגוון חבילות כמו חבילות ספא, חבילות רומנטיות וחבילות משפחתיות. המלון מציע גם מגוון פעילויות, כגון שחייה, שנורקלינג וצלילה. המלון מציע גם מגוון אפשרויות בילוי, כגון מוזיקה חיה ומופעים.

חבילות ספא

מלון רימונים אילת מציע מגוון חבילות ספא לאורחיו. החבילות כוללות מגוון טיפולים כגון עיסויים, טיפולי פנים, ועיטוף גוף. מחירי חבילות הספא משתנים בהתאם לסוג החבילה הנבחר.

חבילות רומנטיות

מלון רימונים אילת מציע מגוון חבילות רומנטיות לאורחיו. החבילות כוללות מגוון פעילויות כמו ארוחת ערב רומנטית, חוף פרטי ושייט רומנטי. מחירי החבילות הרומנטיות משתנים בהתאם לסוג החבילה הנבחר.

חבילות משפחתיות

מלון רימונים אילת מציע מגוון חבילות משפחתיות לאורחיו. החבילות כוללות מגוון פעילויות כמו ארוחת ערב משפחתית, חוף פרטי ושייט משפחתי. מחירי החבילות המשפחתיות משתנים בהתאם לסוג החבילה הנבחר.

אפשרויות בידור

מלון רימונים אילת מציע מגוון אפשרויות בילוי לאורחיו. המלון מציע מגוון מוזיקה חיה ומופעים, כמו גם מגוון סרטים. מחירי אפשרויות הבילוי משתנים בהתאם לסוג הבילוי הנבחר.

סיכום

מלון רימונים אילת הוא מלון מפואר הממוקם בעיר אילת, ישראל. המלון מציע מגוון רחב של שירותים ושירותים, לרבות ספא, מרכז כושר ומגוון מסעדות. המלון מציע גם מגוון חבילות כמו חבילות ספא, חבילות רומנטיות וחבילות משפחתיות. המלון מציע גם מגוון אפשרויות בילוי, כגון מוזיקה חיה ומופעים. המלון מציע מגוון אפשרויות לארוחת ערב, במחירים הנעים בין 150 ₪ לתפריט קבוע ועד 200-250 ₪ לתפריט א-לה-קארט. למידע נוסף על מחירי ארוחת הערב במלון רימונים אילת, ניתן לבקר בדף ויקיפדיה זה .

דילוג לתוכן