דף הבית » מידע מקצועי » מחיר גלקסי A8 אילת – קבל את המבצעים הטובים ביותר בטלפון האחרון של סמסונג

מחיר גלקסי A8 אילת – קבל את המבצעים הטובים ביותר בטלפון האחרון של סמסונג

הכירו את סמסונג גלקסי A8 אילת

Samsung Galaxy A8 אילת הוא התוספת האחרונה למשפחת הסמארטפונים של סמסונג. מכשיר זה עמוס בתכונות שהופכות אותו לבחירה מצוינת עבור כל מי שמחפש טלפון חזק ומסוגנן. לגלקסי A8 אילת יש מסך Super AMOLED בגודל 5.7 אינץ', מעבד מתומן ליבות חזק וסוללה עמידה לאורך זמן. יש לו גם מצלמה אחורית של 16MP ומצלמה קדמית של 8MP, כך שתוכל לצלם תמונות וסרטונים מדהימים. בנוסף, המכשיר מדורג IP68, כך שהוא עמיד במים ועמיד בפני אבק.

מאפיינים ומפרטים של ה-Galaxy A8 אילת

סמסונג גלקסי A8 אילת הוא מכשיר עוצמתי שאורז הרבה פיצ'רים לעיצוב דק ומסוגנן. למכשיר צג Super AMOLED בגודל 5.7 אינץ' ברזולוציה של 1080 על 2220 פיקסלים. הוא מופעל על ידי מעבד מתומן ליבות ו-4GB של זיכרון RAM, כך שתוכל לצפות לביצועים חלקים. למכשיר יש גם סוללה עמידה של 3,000mAh, כך שתוכל להישאר מחובר לאורך זמן. לגלקסי A8 אילת מצלמה אחורית של 16MP ומצלמה קדמית של 8MP, כך שתוכלו לצלם תמונות וסרטונים מדהימים. בנוסף, המכשיר מדורג IP68, כך שהוא עמיד במים ועמיד בפני אבק. למכשיר יש גם סורק טביעות אצבע לאבטחה נוספת.

גלקסי A8 אילת מחיר

ה-Samsung Galaxy A8 אילת זמין במגוון מחירים, תלוי איפה קונים אותו. המכשיר זמין אצל קמעונאים גדולים כמו אמזון ואיביי, כמו גם מהאתר הרשמי של סמסונג. המכשיר זמין גם אצל ספקיות סלולר כמו אורנג' וסלקום. סמסונג גלקסי A8 אילת זמין בסביבות 2,499 ₪. מחיר זה הוא עבור גרסת 32GB של המכשיר. גרסת 64GB של המכשיר זמינה בסביבות 2,799 ₪.

איפה קונים את הגלקסי A8 אילת

סמסונג גלקסי A8 אילת זמין ממגוון קמעונאים וספקי סלולר. אתה יכול לקנות את המכשיר מקמעונאים גדולים כמו אמזון ואיביי, כמו גם מהאתר הרשמי של סמסונג. המכשיר זמין גם אצל ספקיות סלולר כמו אורנג' וסלקום.

קנייה מאמזון

אם אתם מחפשים לקנות את ה-Samsung Galaxy A8 אילת מאמזון, תוכלו לצפות לשלם בסביבות 2,499 ש"ח עבור גרסת ה-32GB של המכשיר. גרסת 64GB של המכשיר זמינה בסביבות 2,799 ₪.

קונה מאיביי

אם אתם מחפשים לקנות את ה-Samsung Galaxy A8 אילת מאיביי, תוכלו לצפות לשלם בסביבות 2,499 ש"ח עבור גרסת ה-32GB של המכשיר. גרסת 64GB של המכשיר זמינה בסביבות 2,799 ₪.

קנייה מהאתר הרשמי של סמסונג

אם אתם מחפשים לקנות את ה-Samsung Galaxy A8 אילת מהאתר הרשמי של סמסונג, תוכלו לצפות לשלם בסביבות 2,499 ש"ח עבור גרסת ה-32GB של המכשיר. גרסת 64GB של המכשיר זמינה בסביבות 2,799 ₪.

סיכום

סמסונג גלקסי A8 אילת הוא מכשיר חזק ומסוגנן שאורז הרבה פיצ'רים לעיצוב דק ומסוגנן. למכשיר צג Super AMOLED בגודל 5.7 אינץ', מעבד מתומן ליבות חזק וסוללה עמידה לאורך זמן. יש לו גם מצלמה אחורית של 16MP ומצלמה קדמית של 8MP, כך שתוכל לצלם תמונות וסרטונים מדהימים. בנוסף, המכשיר מדורג IP68, כך שהוא עמיד במים ועמיד בפני אבק. סמסונג גלקסי A8 אילת זמין ממגוון קמעונאים וספקי סלולר. אתה יכול לקנות את המכשיר מקמעונאים גדולים כמו אמזון ואיביי, כמו גם מהאתר הרשמי של סמסונג. המכשיר זמין גם אצל ספקיות סלולר כמו אורנג' וסלקום. המכשיר זמין בסביבות 2,499 ש"ח לגרסת ה-32GB ו-2,799 ש"ח לגרסת ה-64GB. אם אתם מחפשים מכשיר חזק ומסוגנן, סמסונג גלקסי A8 אילת הוא בחירה מצוינת. עם מעבד חזק, סוללה עמידה ועיצוב עמיד במים, ה-Galaxy A8 אילת הוא מכשיר מעולה לכל מי שמחפש טלפון חזק ומסוגנן.

דילוג לתוכן