דף הבית » מידע מקצועי » מחיר חדר מג'יק סנרייז אילת – כל מה שצריך לדעת

מחיר חדר מג'יק סנרייז אילת – כל מה שצריך לדעת

2023-05-23 10:41:00+02:00

מה זה Magic Sunrise אילת?

מג'יק סאנרייז אילת הוא מלון מפואר הממוקם בעיר היפה אילת, ישראל. המלון ידוע בנופים המדהימים של הים האדום ובמתקנים היוקרתיים שלו. הוא מציע מגוון חדרים, מחדרים סטנדרטיים ועד סוויטות, ומהווה יעד מושלם לחופשה רומנטית או לחופשה משפחתית.

אילו שירותים מציעה מג'יק סנרייז אילת?

מג'יק סאנרייז אילת מציעה מגוון שירותים כדי להפוך את שהותכם לנוחה ומהנה ככל האפשר. המלון כולל ספא, מרכז כושר, בריכה ומסעדה. הוא מציע גם מגוון פעילויות, כגון שנורקלינג, שיט וצלילה.

מה מחיר החדר ב-Magic Sunrise Eilat?

מחירי החדרים במג'יק סאנרייז אילת משתנים בהתאם לסוג החדר שתבחרו. חדרים סטנדרטיים מתחילים בסביבות ה-500 ש"ח ללילה, בעוד שהסוויטות מתחילות בסביבות ה-800 ש"ח ללילה. המחירים משתנים גם בהתאם לעונה ולזמינות החדרים.

אילו שירותים נוספים מציעה מג'יק סאנרייז אילת?

מלבד השירותים והפעילויות היוקרתיים המוצעים ב-Magic Sunrise Eilat, המלון מציע גם מגוון שירותים על מנת להפוך את שהותכם למהנה עוד יותר. שירותים אלה כוללים הסעות לנמל התעופה, השכרת רכב ושירותי כביסה. המלון מציע גם מגוון חבילות, כמו בילוי רומנטי, חבילות משפחתיות וחבילות ירח דבש.

מהי מדיניות הביטולים ב-Magic Sunrise Eilat?

מדיניות הביטולים במג'יק סאנרייז אילת היא כדלקמן: אם תבטל את הזמנתך יותר מ-48 שעות לפני הגעתך המתוכנן, תקבל החזר מלא. אם תבטל את ההזמנה שלך בתוך 48 שעות מהגעתך המתוכנן, תחויב בדמי ביטול של 50% מהעלות הכוללת של הזמנתך.

אילו שיטות תשלום מג'יק סנרייז אילת מקבלת?

מג'יק סאנרייז אילת מקבלת מגוון אמצעי תשלום, לרבות כרטיסי אשראי גדולים, PayPal והעברות בנקאיות. המלון מציע גם הנחה לאורחים המשלמים במזומן.

האם יש מבצעים ב-Magic Sunrise אילת?

כן, מג'יק סאנרייז אילת מציעה מגוון מבצעים לאורך כל השנה. הצעות אלו כוללות הנחות על תעריפי החדרים, ארוחות חינם והנחות על פעילויות.

האם יש עמלות נוספות במג'יק סנרייז אילת?

כן, מג'יק סאנרייז אילת גובה דמי נופש של 50 ₪ ללילה. תשלום זה מכסה את עלות השירותים והשירותים המוצעים במלון.

תשובות ושאלות

מה מחיר החדר ב-Magic Sunrise Eilat?

חדרים סטנדרטיים מתחילים בסביבות ה-500 ש"ח ללילה, בעוד שהסוויטות מתחילות בסביבות ה-800 ש"ח ללילה. המחירים משתנים גם בהתאם לעונה ולזמינות החדרים.

אילו שירותים נוספים מציעה מג'יק סאנרייז אילת?

מג'יק סאנרייז אילת מציע הסעות לנמל התעופה, השכרת רכב ושירותי כביסה. המלון מציע גם מגוון חבילות, כמו בילוי רומנטי, חבילות משפחתיות וחבילות ירח דבש.

מהי מדיניות הביטולים ב-Magic Sunrise Eilat?

אם תבטל את ההזמנה שלך יותר מ-48 שעות לפני הגעתך המתוכנן, תקבל החזר מלא. אם תבטל את ההזמנה שלך בתוך 48 שעות מהגעתך המתוכנן, תחויב בדמי ביטול של 50% מהעלות הכוללת של הזמנתך.

אילו שיטות תשלום מג'יק סנרייז אילת מקבלת?

מג'יק סאנרייז אילת מקבלת כרטיסי אשראי גדולים, PayPal והעברות בנקאיות. המלון מציע גם הנחה לאורחים המשלמים במזומן.

סיכום

מג'יק סאנרייז אילת הוא מלון מפואר הממוקם בעיר היפה אילת, ישראל. המלון מציע מגוון חדרים, מחדרי סטנדרט ועד סוויטות, ומהווה יעד מושלם לחופשה רומנטית או לחופשה משפחתית. מחירי החדרים במג'יק סאנרייז אילת משתנים בהתאם לסוג החדר שתבחרו, ובנוסף המלון מציע מגוון שירותים ושירותים על מנת להפוך את שהותכם לנוחה ומהנה ככל האפשר. המלון מציע גם מגוון מבצעים לאורך כל השנה, וגובה דמי נופש של 50 ₪ ללילה. מג'יק סאנרייז אילת מקבלת מגוון אמצעי תשלום, לרבות כרטיסי אשראי גדולים, PayPal והעברות בנקאיות.

דילוג לתוכן