דף הבית » מידע מקצועי » מחיר כניסה לחוף אילת אלמוג

מחיר כניסה לחוף אילת אלמוג

2023-05-03 12:22:00+02:00

מהו חוף אילת אלמוג?

חוף אלמוג אילת הוא חוף פופולרי הממוקם בעיר אילת, ישראל. הוא ידוע בחול הלבן ובמימיו הצלולים, מה שהופך אותו למקום נהדר לשחייה ולשיזוף. החוף הוא גם מקום פופולרי לשנורקלינג ופעילויות מים אחרות. החוף ממוקם בצד הצפוני של העיר, וניתן להגיע אליו בקלות ברכב או בתחבורה ציבורית.

מהו מחיר הכניסה לחוף אלמוג אילת?

מחיר כניסה לחוף אלמוג אילת הוא 25 ₪ לאדם. תשלום זה הוא עבור כרטיס יום בודד, והוא תקף לכל היום. אם אתם מתכננים לבקר בחוף מספר פעמים, תוכלו לרכוש כרטיס ליום ב-50 ₪. כרטיס זה תקף עד שבעה ימים.

אילו שירותים זמינים בחוף אלמוג אילת?

חוף אילת אלמוג מציע מגוון שירותים כדי להפוך את הביקור שלך למהנה. ישנם מקלחות וחדרי הלבשה זמינים לשימוש, כמו גם מזנון חטיפים ושמשיות חוף להשכרה. יש גם מצילים בתפקיד בכל עת כדי להבטיח את שלומך.

אילו פעילויות נוספות זמינות בחוף אלמוג אילת?

בנוסף לשחייה ושיזוף, יש עוד מגוון פעילויות בחוף אלמוג באילת. ישנם מספר ענפי ספורט מים זמינים, כגון קיאקים, גלישת רוח וסקי אופנועים. יש גם מגרש משחקים לילדים, כמו גם מגוון מגרשי כדורעף חופים.

מהו הזמן הטוב ביותר לבקר בחוף אלמוג באילת?

הזמן הטוב ביותר לביקור בחוף אלמוג באילת הוא בחודשי הקיץ, ממאי עד ספטמבר. במהלך תקופה זו, מזג האוויר חם והמים מושלמים לשחייה. החוף גם פחות צפוף בתקופה זו, מה שהופך אותו לזמן מצוין להירגע וליהנות מהחוף.

האם יש עמלות נוספות בחוף אלמוג באילת?

בנוסף לדמי הכניסה, ישנן מספר עמלות נוספות שעשויות לחול בחוף אלמוג באילת. אם אתם מתכננים לשכור שמשייה או כיסא חוף, ישנה תוספת של 10 ₪. כמו כן כרוכה בתשלום עבור החניה, שהוא 10 ₪ לשעה.

סיכום

חוף אילת אלמוג הוא מקום נהדר לשחייה, שיזוף ופעילויות אחרות. עלות הכניסה היא 25 ₪ לאדם, ויש מגוון שירותים. הזמן הטוב ביותר לביקור הוא במהלך חודשי הקיץ, ממאי עד ספטמבר. יש גם כמה עמלות אחרות שעשויות לחול, כגון עבור חניה והשכרת שמשיות או כסאות חוף. למידע נוסף על חוף אלמה באילת, ניתן לבקר בהופיקיה .

דילוג לתוכן