דף הבית » מידע מקצועי » מחיר כניסה לחוף הדקל אילת

מחיר כניסה לחוף הדקל אילת

2023-05-02 19:30:00+02:00

מהו חוף הדקל אילת?

חוף הדקלים אילת הוא יעד חוף פופולרי בישראל. ממוקם על הים האדום, החוף מציע מגוון פעילויות ושירותים להנאת המבקרים. משחייה ושנורקלינג ועד שיזוף וכדורעף חופים, בחוף הדקל אילת יש משהו לכולם.

מה מחיר הכניסה לחוף התמרים אילת?

מחיר כניסה לחוף הדקל אילת 40 ₪ לאדם. תשלום זה כולל גישה לחוף, כמו גם שימוש בכיסאות החוף ובשמשיות. יש גם עמלות נוספות עבור פעילויות כגון שנורקלינג וכדורעף חופים.

אילו שירותים נוספים זמינים בחוף הדקל אילת?

בנוסף לחוף, חוף הדקל אילת מציע גם מגוון שירותים נוספים. יש מזנון חטיפים, מסעדה וחנות מזכרות. יש גם מקלחות וחדרי הלבשה זמינים למבקרים.

אילו פעילויות זמינות בחוף התמרים אילת?

חוף הדקלים אילת מציע מגוון פעילויות להנאת המבקרים. שחייה ושנורקלינג הן פעילויות פופולריות, כמו גם כדורעף חופים ושיזוף. יש גם מגוון רחב של ספורט מים זמין, כגון סקי אופנועים וגלישת רוח.

סיכום

חוף הדקלים אילת הוא יעד חוף פופולרי בישראל. מחיר הכניסה לחוף הוא 40 ₪ לאדם, וכרוכים בתשלום נוסף עבור פעילויות כמו שנורקלינג וכדורעף חופים. החוף מציע גם מגוון שירותים, כמו מזנון חטיפים, מסעדה וחנות מזכרות. יש גם מגוון פעילויות זמינות, כגון שחייה, שנורקלינג, כדורעף חופים וספורט מים. למידע נוסף על חוף הדקלים באילת, ניתן לבקר בוויקיפדיה או לצפות בסרטוני יוטיוב על חוף הים.

דילוג לתוכן