דף הבית » מידע מקצועי » מחיר כניסה למוזיאון אילת

מחיר כניסה למוזיאון אילת

2023-05-23 17:31:00+02:00

מהו מוזיאון אילת?

מוזיאון אילת הוא מוזיאון הממוקם בעיר הדרומית ביותר בישראל, אילת. הוא מוקדש להיסטוריה, לתרבות ולסביבה הטבעית של האזור. המוזיאון נוסד בשנת 1994 ומאז הפך לאטרקציה תיירותית פופולרית. המוזיאון מחולק לשני חלקים: התערוכה הקבועה והתערוכה הזמנית. תערוכת הקבע מחולקת לארבעה חלקים: תולדות אילת, תרבות אילת, הסביבה הטבעית של אילת ותולדות ים סוף. התערוכה הזמנית משתנה באופן קבוע ומציגה מגוון נושאים הקשורים לאזור.

מה אפשר לצפות למצוא במוזיאון אילת?

מוזיאון אילת מציע למבקרים בו מגוון רחב של תערוכות ופעילויות. התערוכה הקבועה מציגה חפצים מההיסטוריה, התרבות והסביבה הטבעית של האזור. המבקרים יכולים גם לחקור תצוגות אינטראקטיביות, לצפות בסרטים ולקחת חלק בפעילויות חינוכיות. המוזיאון מארח גם אירועים מיוחדים וסדנאות במהלך השנה.

מחיר כניסה למוזיאון אילת

מחיר כניסה למוזיאון אילת הוא 25 ש"ח למבוגרים, 15 ש"ח לילדים ו-20 ש"ח לסטודנטים וקשישים. המוזיאון מציע גם הנחות לקבוצות של 10 אנשים ומעלה. המוזיאון פתוח בימים ראשון עד חמישי בין השעות 9:00-17:00, ובימי שישי ושבת בין השעות 9:00-16:00.

מה עוד אפשר לעשות במוזיאון אילת?

בנוסף לתערוכות הקבועות והמזמניות, מוזיאון אילת מציע גם מגוון פעילויות למבקרים. במוזיאון יש בית קפה, חנות מתנות וספרייה. המבקרים יכולים גם לקחת חלק בסיורים מודרכים במוזיאון ובסביבה. המוזיאון מארח גם מגוון אירועים וסדנאות מיוחדים במהלך השנה.

מה עוד יש לראות באילת?

אילת היא יעד תיירותי פופולרי ויש הרבה מה לראות ולעשות באזור. המבקרים יכולים לחקור את חופי העיר, לצאת לסיור בסירה בים האדום, או לבקר בשמורת הטבע הסמוכה אלמוג ביץ'. כמו כן ישנם מספר אתרים היסטוריים באזור, ביניהם העיר העתיקה תמנע וחורבות נמל עקבה העתיק.

בקרו במוזיאון אילת לחוויה ייחודית

מוזיאון אילת הוא מקום נהדר לבקר בו למי שמחפש ללמוד עוד על ההיסטוריה, התרבות והסביבה הטבעית של האזור. המוזיאון מציע מגוון רחב של תערוכות ופעילויות, כמו גם הנחות לקבוצות של 10 אנשים ומעלה. עם מיקומו הנוח ומחיר הכניסה המשתלם, מוזיאון אילת הוא דרך מצוינת לחוות את התרבות הייחודית של האזור.

קישורים שימושיים

דילוג לתוכן