דף הבית » מידע מקצועי » מחיר מוזיאון הקרח באילת – למה לצפות

מחיר מוזיאון הקרח באילת – למה לצפות

2023-05-23 15:19:00+02:00

מהו מוזיאון הקרח באילת?

מוזיאון הקרח באילת הוא חוויה ייחודית ומרתקת הממוקמת בעיר אילת, ישראל. זהו מוזיאון הקרח הראשון והיחיד במזרח התיכון, והוא אתר חובה לכל מי שמבקר באזור. המוזיאון עשוי כולו מקרח ושלג, והוא כולל מגוון של פסלים, פעילויות אינטראקטיביות ותערוכות חינוכיות. המבקרים יכולים לחקור את החדרים הרבים של המוזיאון וללמוד על ההיסטוריה של האזור, כמו גם על המדע מאחורי הקרח והשלג. המוזיאון מציע גם מגוון פעילויות לילדים, כמו החלקה על הקרח, אבובים שלג ובניית איש שלג.

מהו מחיר הכניסה?

מחיר כניסה למוזיאון הקרח באילת 40 ש"ח למבוגרים ו-30 ש"ח לילדים. מחיר זה כולל גישה לכל התערוכות והפעילויות של המוזיאון. המוזיאון מציע גם תעריפים מוזלים לקבוצות של 10 אנשים ומעלה.

למה לצפות כשאתה מבקר

כשתבקרו במוזיאון הקרח באילת, תוכלו לצפות להתפעל מהפסלים והמוצגים הייחודיים והיפים. המוזיאון מחולק למספר חדרים שונים, שלכל אחד מהם נושא ותערוכות משלו. המוזיאון כולל גם פעילויות אינטראקטיביות, כגון החלקה על הקרח ואבוב שלג, כמו גם תערוכות חינוכיות על ההיסטוריה והמדע של הקרח והשלג.

מה עוד כלול במחיר הכניסה?

בנוסף לגישה לתערוכות ולפעילויות המוזיאון, מחיר הכניסה כולל גם מדריך קולי חינם. המדריך הקולי מספק למבקרים מידע על התערוכות והפעילויות של המוזיאון, כמו גם עובדות מעניינות על ההיסטוריה והמדע של הקרח והשלג.

מה עוד יש לעשות במוזיאון הקרח באילת?

בנוסף לחקר המוצגים והפעילויות של המוזיאון, המבקרים יכולים לקחת חלק במגוון פעילויות נוספות. המוזיאון מציע מגוון סדנאות וחוגים, כמו פיסול קרח ובניית איש שלג. המוזיאון מארח גם מגוון אירועים מיוחדים, כמו תחרויות גילוף קרח ותחרויות בניית אנשי שלג.

החלקה על הקרח

מוזיאון הקרח באילת מציע גם החלקה על הקרח למבקרים. במוזיאון יש משטח החלקה על הקרח, הפתוח לקהל הרחב. ניתן לשכור גלגיליות בתוספת תשלום של 10 ₪.

צינורות שלג

מוזיאון הקרח באילת מציע גם אבובים שלג למבקרים. במוזיאון יש קורס אבובים שלג גדול, הפתוח לקהל הרחב. ניתן לשכור אבובים שלג בתוספת תשלום של 10 ₪. מוזיאון הקרח באילת הוא חוויה ייחודית ומרתקת. מחיר הכניסה סביר, והוא כולל גישה לכל התערוכות והפעילויות של המוזיאון. המבקרים יכולים גם לקחת חלק במגוון של פעילויות אחרות, כמו החלקה על הקרח ואביוב שלג. המוזיאון מארח גם מגוון אירועים מיוחדים, כמו תחרויות גילוף קרח ותחרויות בניית אנשי שלג. אם אתם מחפשים חוויה ייחודית ובלתי נשכחת, מוזיאון הקרח באילת הוא בחירה מצוינת.

דילוג לתוכן