דף הבית » מידע מקצועי » מחיר מלון ספורט אילת – מדריך מקיף

מחיר מלון ספורט אילת – מדריך מקיף

2023-05-26 23:01:00+02:00

סקירת מלון ספורט אילת

מלון ספורט אילת הוא מקום נהדר לשהות בו לחופשה. ממוקם בעיר היפה אילת, המלון מציע מגוון שירותים ושירותים על מנת להפוך את שהותכם לנוחה ומהנה ככל האפשר. המלון ממוקם ליד החוף, מה שהופך אותו למקום מצוין לחופשת חוף. המלון מציע גם מגוון פעילויות ואטרקציות, לרבות בריכת שחייה, ספא ומרכז כושר. המלון מציע גם מגוון אפשרויות לסעודה, לרבות מסעדה, בר ובית קפה.

מחירי מלון ספורט אילת

מלון ספורט אילת מציע מגוון מחירים לחדריו ולסוויטותיו. המחירים משתנים בהתאם לסוג החדר ולזמן השנה. המלון מציע מגוון חבילות הכוללות חבילה משפחתית, חבילה רומנטית וחבילה עסקית. החבילה המשפחתית כוללת שהייה של שני לילות בחדר סטנדרטי, ארוחת בוקר, והסעה חינם לחוף הים. המחיר לחבילה זו 1,200 ₪ ללילה. החבילה הרומנטית כוללת שהייה של שני לילות בחדר דלוקס, ארוחת בוקר, והסעה חינם לחוף הים. המחיר לחבילה זו 1,500 ₪ ללילה. חבילת העסקים כוללת שהייה של שני לילות בסוויטה, ארוחת בוקר, והסעה חינם לחוף הים. המחיר לחבילה זו הוא 2,000 ₪ ללילה.

שירותים במלון ספורט אילת

מלון ספורט אילת מציע מגוון שירותים על מנת להפוך את שהותכם לנוחה ומהנה ככל האפשר. המלון מציע בריכת שחייה, ספא ומרכז כושר. המלון מציע גם מגוון אפשרויות לסעודה, לרבות מסעדה, בר ובית קפה. המלון מציע גם מגוון פעילויות ואטרקציות, לרבות חוף ים, ספורט ימי ומגוון חנויות ומסעדות.

שירותים נוספים במלון ספורט אילת

מלון ספורט אילת מציע גם מגוון שירותים נוספים על מנת להפוך את שהותכם לנוחה ומהנה ככל האפשר. המלון מציע מגוון שירותים, לרבות שירות קונסיירז', שירותי כביסה ושירות הסעות. המלון מציע גם מגוון פעילויות ואטרקציות, לרבות חוף ים, ספורט ימי ומגוון חנויות ומסעדות.

שירות קונסיירז'

שירות הקונסיירז' במלון ספורט אילת זמין 24 שעות ביממה כדי לסייע לכם בכל שאלה או צורך. הקונסיירז' יכול לעזור לכם בהזמנת סיורים, בהזמנת מסעדות ובארגון הסעות.

שירות הסעות

שירות ההסעות במלון ספורט אילת זמין 24 שעות ביממה כדי להסיע אתכם מהמלון וממנו. ההסעה יכולה לקחת אותך לחוף, לשדה התעופה או לכל יעד אחר שאולי תצטרך ללכת אליו. שירות ההסעות הינו ללא תשלום.

סיכום

מלון ספורט אילת הוא מקום נהדר לשהות בו לחופשה. המלון מציע מגוון שירותים ושירותים כדי להפוך את שהותכם לנוחה ומהנה ככל האפשר. המלון מציע מגוון מחירים לחדריו ולסוויטותיו וכן מגוון חבילות. המלון מציע גם מגוון שירותים, לרבות בריכת שחייה, ספא ומרכז כושר. המלון מציע גם מגוון שירותים נוספים, לרבות שירות קונסיירז', שירותי כביסה ושירות הסעות. אם אתם מחפשים מקום נהדר לשהות בו לחופשה, מלון ספורט אילת הוא אופציה מצוינת.

דילוג לתוכן