דף הבית » מידע מקצועי » מחיר מלון רימונים אילת

מחיר מלון רימונים אילת

2023-05-27 02:34:00+02:00

סקירה של מלון רימונים אילת

מלון רימונים אילת הוא מלון מפואר הממוקם בעיר היפה אילת, ישראל. מלון זה מציע מגוון שירותים, לרבות ספא, מרכז כושר, בריכת שחייה ומסעדה. המלון מציע גם מגוון חדרים, החל מחדרי סטנדרט ועד סוויטות. המלון ממוקם בנוחות ליד החוף ואטרקציות נוספות באזור.

מחיר מלון רימונים אילת

מחיר מלון רימונים אילת משתנה בהתאם לסוג החדר ולזמן השנה. חדרים סטנדרטיים מתחילים בסביבות ה-400 ש"ח ללילה, בעוד שהסוויטות מתחילות בסביבות ה-800 ש"ח ללילה. המחירים עשויים להשתנות גם בהתאם לעונה, עם מחירים גבוהים יותר בעונת השיא ומחירים נמוכים יותר בעונת השיא.

הנחות ומבצעים מיוחדים

מלון רימונים אילת מציע מגוון הנחות ומבצעים לאורחים. האורחים יכולים לנצל את ההנחות עבור הזמנת לילות מרובים, כמו גם הנחות עבור הזמנה מראש. המלון מציע גם חבילות מיוחדות למשפחות, זוגות ונוסעים עסקיים.

הנחות למספר לילות

אורחים המזמינים מספר לילות במלון רימונים אילת יכולים ליהנות מהנחות. לדוגמה, אורחים המזמינים שלושה לילות או יותר יכולים לקבל הנחה של 10% על שהותם.

הנחות בהזמנה מראש

מלון רימונים אילת מציע הנחות גם לאורחים המזמינים את שהותם מראש. אורחים המזמינים לפחות שבועיים מראש יכולים לקבל הנחה של 5% על שהותם.

חבילות מיוחדות למשפחות

מלון רימונים אילת מציע חבילות מיוחדות למשפחות. חבילות אלו כוללות הנחות על ארוחות ופעילויות, כמו גם גישה חינם לבריכת השחייה ולמרכז הכושר של המלון.

חבילות מיוחדות לזוגות

מלון רימונים אילת מציע גם חבילות מיוחדות לזוגות. חבילות אלו כוללות הנחות על ארוחות ופעילויות, כמו גם גישה חינם לספא של המלון.

חבילות מיוחדות לנוסעי עסקים

מלון רימונים אילת מציע גם חבילות מיוחדות לאנשי עסקים. חבילות אלו כוללות הנחות על ארוחות ופעילויות, כמו גם גישה חינם למרכז העסקים של המלון.

עמלות ומסים נוספים

בנוסף למחירים המפורטים לעיל, האורחים במלון רימונים אילת עשויים להיות כפופים לעמלות ומסים נוספים. עמלות ומסים אלו עשויים לכלול דמי שירות, מס עירוני ומס מע"מ.

סיכום

מלון רימונים אילת הוא מלון מפואר הממוקם בעיר היפה אילת, ישראל. מחיר המלון משתנה בהתאם לסוג החדר ולזמן השנה, כאשר חדרים סטנדרטיים מתחילים בסביבות 400 ש"ח ללילה וסוויטות החל בסביבות 800 ש"ח ללילה. המלון מציע גם מגוון הנחות ומבצעים מיוחדים, לרבות הנחות להזמנת מספר לילות והזמנה מראש וכן חבילות מיוחדות למשפחות, זוגות ונוסעים עסקיים. בנוסף למחירים המפורטים לעיל, האורחים במלון רימונים אילת עשויים להיות כפופים לעמלות ומסים נוספים.

דילוג לתוכן