דף הבית » מידע מקצועי » מחיר נוט 20 אולטרה אילת

מחיר נוט 20 אולטרה אילת

2023-04-27 02:02:00+02:00

הכירו את Samsung Note 20 Ultra

Samsung Note 20 Ultra הוא מכשיר הדגל האחרון של ענקית הטכנולוגיה הדרום קוריאנית. זה האחרון בסדרת ה-Note ומגיע עם מגוון תכונות שהופכות אותו לבחירה מצוינת למי שמחפש מכשיר חזק ועשיר בתכונות. ה-Note 20 Ultra מגיע עם צג AMOLED בגודל 6.9 אינץ', מערך מצלמה משולשת ומעבד Exynos 990 חזק. יש לו גם סוללה גדולה של 4500mAh ומגיע עם קישוריות 5G.

מחיר נוט 20 אולטרה אילת

את Samsung Note 20 Ultra ניתן להשיג באילת, ישראל, במגוון מחירים. המכשיר זמין בשני צבעים, מיסטיק ברונזה ומיסטיק שחור, והמחירים משתנים בהתאם לצבע ולנפח האחסון. גרסת 64GB של המכשיר זמינה במחיר של 8,999 ש"ח ואילו גרסת 128GB זמינה במחיר של 9,999 ש"ח. גרסת 512GB של המכשיר זמינה במחיר של 11,999 שקל.

איפה קונים את הנוט 20 אולטרה באילת

Samsung Note 20 Ultra זמין באילת, ישראל, במגוון קמעונאים. המכשיר זמין בחנות הרשמית של סמסונג באילת וכן במגוון קמעונאים נוספים, ביניהם סלקום, פרטנר ואורנג'. זה זמין גם באינטרנט ממגוון קמעונאים, כולל אמזון, איביי ו- AliExpress.

אילו אביזרים זמינים עבור ה-Note 20 Ultra?

Samsung Note 20 Ultra תואם למגוון אביזרים, כולל נרתיקים, מגיני מסך וכבלי טעינה. קיימים מגוון מארזים זמינים למכשיר, כולל כיסויים רשמיים של סמסונג, וכן כיסויים של צד שלישי ממגוון יצרנים. כמו כן, קיימים מגוון מגני מסך למכשיר, לרבות מגני זכוכית מחוסמת ומגני פלסטיק. לבסוף, קיימים מגוון כבלי טעינה למכשיר, כולל USB-C וכבלי טעינה אלחוטיים.

סיכום

Samsung Note 20 Ultra הוא מכשיר עוצמתי ועשיר בתכונות הזמין באילת, ישראל, במגוון מחירים. המכשיר זמין בשני צבעים, מיסטיק ברונזה ומיסטיק שחור, והמחירים משתנים בהתאם לצבע ולנפח האחסון. המכשיר זמין בחנות הרשמית של סמסונג באילת וכן במגוון קמעונאים נוספים, ביניהם סלקום, פרטנר ואורנג'. זה זמין גם באינטרנט ממגוון קמעונאים, כולל אמזון, איביי ו- AliExpress. המכשיר תואם למגוון אביזרים, כולל נרתיקים, מגיני מסך וכבלי טעינה. למידע נוסף על ה-Note 20 Ultra, אתה יכול לבקר בוויקיפדיה .

דילוג לתוכן