דף הבית » מידע מקצועי » מחיר נסיעה באוטובוס מתל אביב לאילת

מחיר נסיעה באוטובוס מתל אביב לאילת

2023-05-29 22:17:00+02:00

מבוא

נסיעה באוטובוס מתל אביב לאילת היא דרך מצוינת לחקור את הנוף היפה של ישראל. בין אם אתם מחפשים חופשת סוף שבוע או טיול יום, נסיעה באוטובוס מתל אביב לאילת היא דרך מצוינת להגיע לשם. אבל מה העלות של נסיעה באוטובוס מתל אביב לאילת? במאמר זה, נסקור את סוגי הכרטיסים השונים הזמינים ואת העלות של כל אחד מהם.

סוגי כרטיסים

בכל הנוגע לנסיעה באוטובוס מתל אביב לאילת, ישנם מספר סוגי כרטיסים זמינים. סוג הכרטיס הנפוץ ביותר הוא הכרטיס הרגיל, שתקף לנסיעה בכיוון אחד. כרטיס זה ניתן לרכוש בכל תחנת אוטובוס בתל אביב והוא תקף לנסיעה בכל קו אוטובוס מתל אביב לאילת. סוג נוסף של כרטיס הוא כרטיס הלוך ושוב, התקף לשתי נסיעות מתל אביב לאילת. כרטיס זה ניתן לרכוש בכל תחנת אוטובוס בתל אביב והוא תקף לנסיעה בכל קו אוטובוס מתל אביב לאילת. הכרטיס השלישי הוא כרטיס הרב-נסיעות, התקף לנסיעות מרובות מתל אביב לאילת . כרטיס זה ניתן לרכוש בכל תחנת אוטובוס בתל אביב והוא תקף לנסיעה בכל קו אוטובוס מתל אביב לאילת.

עלות כרטיסים

עלות כרטיס רגיל מתל אביב לאילת 50 ₪. עלות כרטיס הלוך ושוב מתל אביב לאילת 90 ₪. עלות כרטיס ריבוי נסיעות מתל אביב לאילת 130 ₪.

הנחות

קיימות מספר הנחות לכרטיסי אוטובוס מתל אביב לאילת. לדוגמה, סטודנטים יכולים לקבל 50% הנחה על כרטיסים רגילים, וקשישים יכולים לקבל 25% הנחה על כרטיסים רגילים. בנוסף, קיימות הנחות לקבוצות של 10 אנשים או יותר.

עמלות נוספות

בנוסף לעלות הכרטיס, ישנן עמלות נוספות שעלולות להיות נגבות. לדוגמא, ישנה 5 ₪ עמלה לרכישת כרטיס בתחנת האוטובוס, ו-10 ₪ עמלה לרכישת כרטיס באינטרנט. בנוסף, ישנה עמלה של 2 ₪ עבור שימוש בכרטיס אשראי לרכישת כרטיס.

סיכום

נסיעה באוטובוס מתל אביב לאילת היא דרך מצוינת לחקור את הנוף היפה של ישראל. ישנם מספר סוגי כרטיסים זמינים, והעלות של כל אחד מהם משתנה בהתאם לסוג הכרטיס הנרכש. בנוסף, קיימות הנחות לסטודנטים, קשישים וקבוצות של 10 אנשים או יותר. לבסוף, ישנן עמלות נוספות שעשויות להיגבה עבור רכישת כרטיס בתחנת האוטובוס או באינטרנט, או עבור שימוש בכרטיס אשראי לרכישת כרטיס. למידע נוסף על עלות נסיעה באוטובוס מתל אביב לאילת, ניתן לבקר בוויקיפדיה .

דילוג לתוכן