דף הבית » מידע מקצועי » מחיר סוני 4 אילת – מדריך מקיף

מחיר סוני 4 אילת – מדריך מקיף

2023-04-29 15:17:00+02:00

היכרות עם סוני 4

ה-Sony 4 הוא טלפון נהדר שעושה גלים בעולם הטכנולוגיה. יש לו עיצוב מלוטש, מפרט חזק ומצלמה נהדרת. זה זמין גם באילת, מה שהופך אותו לאופציה מצוינת למי שרוצה לקנות טלפון בעיר. במאמר זה נסקור את ה-Sony 4, התכונות שלו והיכן ניתן לרכוש אותו באילת.

תכונות של סוני 4

Sony 4 הוא טלפון נהדר שיש לו הרבה מה להציע. יש לו צג בגודל 5.7 אינץ', מעבד מתומן ליבות חזק ו-4GB של זיכרון RAM. יש לו גם מצלמה מעולה, עם מצלמה אחורית של 20 מגה פיקסל ומצלמה קדמית של 8 מגה פיקסל. יש לו גם סוללה עמידה, עם סוללה של 3,000 מיליאמפר/שעה שיכולה להחזיק עד יומיים בטעינה אחת.

לְעַצֵב

לסוני 4 יש עיצוב מלוטש שנראה נהדר. יש לו מסגרת מתכת וגב זכוכית, המעניקים לו מראה ותחושה יוקרתיים. יש לו גם סורק טביעות אצבע מאחור, מה שמקל על פתיחת הטלפון.

תוֹכנָה

Sony 4 פועל על אנדרואיד 8.0 אוראו, מה שהופך אותו לאחד הטלפונים המעודכנים ביותר בשוק. יש לו גם כמה תכונות נוספות, כמו ממשק המשתמש Xperia של סוני עצמו, שמוסיף כמה תכונות נוספות לטלפון.

מחיר

את הסוני 4 ניתן להשיג באילת במחיר של בסביבות 1,500 ₪. זהו מחיר מצוין לטלפון עם מפרט ותכונות כה מעולים.

איפה קונים את הסוני 4 באילת

הסוני 4 זמין באילת מכמה קמעונאים שונים. תוכלו למצוא אותו בחנויות כמו סלקום, אורנג', וגולן טלקום. אתה יכול למצוא אותו גם באינטרנט מאתרים כמו אמזון ואיביי.

סלקום

סלקום היא אחת הקמעונאיות הגדולות באילת, ויש לה מבחר רחב של טלפונים. את הסוני 4 ניתן להשיג בסלקום ב-1,499 ₪.

תפוז

אורנג' היא קמעונאית פופולרית נוספת באילת, ויש לה גם מבחר רחב של טלפונים. את הסוני 4 ניתן להשיג אצל אורנג' ב-1,499 ₪.

גולן טלקום

גולן טלקום היא קמעונאית פופולרית נוספת באילת, ויש לה גם מבחר רחב של טלפונים. את הסוני 4 ניתן להשיג בגולן טלקום ב-1,499 ₪.

אֲמָזוֹנָה

אמזון היא אחת הקמעונאים המקוונים הגדולים ביותר, ויש להם מבחר רחב של טלפונים. הסוני 4 זמין מאמזון ב-1,499 ₪.

איביי

eBay היא קמעונאית מקוונת פופולרית נוספת, ויש להם גם מבחר רחב של טלפונים. את הסוני 4 ניתן להשיג באיביי ב-1,499 ₪.

סיכום

סוני 4 הוא טלפון מעולה שזמין באילת. יש לו עיצוב מלוטש, מפרט חזק ומצלמה נהדרת. זה זמין גם במחיר מצוין, מה שהופך אותו לאופציה נהדרת עבור אלה שרוצים לקנות טלפון בעיר. כדי ללמוד עוד על Sony 4, אתה יכול לבדוק את סקירת הווידאו שלנו.

דילוג לתוכן