דף הבית » מידע מקצועי » מחיר סמארטפון סמסוג נוט אילת

מחיר סמארטפון סמסוג נוט אילת

2023-05-30 06:45:00+02:00

סקירה כללית של הסמארטפון סמסוג נוט אילת

הסמסוג נוט אילת הוא סמארטפון עוצמתי ועשיר בתכונות אשר נועד לענות על הצרכים של המשתמשים של היום. יש לו צג גדול בגודל 6.5 אינץ', מעבד חזק ושפע של אחסון וזיכרון RAM. למכשיר יש גם סוללה עמידה ועיצוב מלוטש הגורם לו לבלוט מהקהל. במאמר זה נסקור את התכונות, המפרט והמחיר של ה-Samsog Note Eilat.

תכונות הסמסוג נוט אילת

הסמסוג נוט אילת עמוס בתכונות שהופכות אותו לבחירה מצוינת עבור משתמשים שרוצים סמארטפון חזק ועשיר בתכונות. למכשיר צג גדול בגודל 6.5 אינץ' ברזולוציה של 1080 x 2340 פיקסלים, מה שהופך אותו למצוין לצפייה בסרטים ולמשחקים. יש לו גם מעבד מתומן ליבות חזק, 6GB של זיכרון RAM ו-128GB של אחסון, מה שהופך אותו מצוין לריבוי משימות. למכשיר יש גם סוללה עמידה שיכולה להחזיק עד יומיים בטעינה אחת. יש לו גם עיצוב מלוטש שגורם לו לבלוט מהקהל. למכשיר יש גם מערך מצלמה כפולה מאחור, המורכב ממצלמה ראשית של 16MP וחיישן עומק של 5MP. בחזית, יש לו מצלמת סלפי 16MP.

אפשרויות קישוריות

ל-Samsog Note Eilat מגוון רחב של אפשרויות קישוריות, כולל 4G LTE, Wi-Fi, Bluetooth ו-GPS. יש לו גם יציאת USB Type-C לטעינה והעברת נתונים.

תוכנה ואבטחה

ה-Samsog Note Eilat פועל על אנדרואיד 9.0 Pie ויש לו מגוון תכונות אבטחה, כולל סורק טביעות אצבע ופתיחת נעילה.

מחיר הסמסוג נוט אילת

את הסמסוג נוט אילת ניתן להשיג בישראל במחיר של 1,799 שקל. הוא זמין במגוון צבעים, כולל שחור, לבן וכחול.

סיכום

הסמסוג נוט אילת הוא סמארטפון עוצמתי ועשיר בתכונות אשר נועד לענות על הצרכים של המשתמשים של היום. יש לו צג גדול בגודל 6.5 אינץ', מעבד חזק ושפע של אחסון וזיכרון RAM. למכשיר יש גם סוללה עמידה ועיצוב מלוטש הגורם לו לבלוט מהקהל. ניתן להשיגו בישראל במחיר של 1,799 שקל. אם אתם מחפשים סמארטפון חזק ועשיר בתכונות, ה-Samsog Note Eilat הוא בחירה מצוינת. למידע נוסף, עיין ב- Samsog Note Eilat ביוטיוב .

דילוג לתוכן