דף הבית » מידע מקצועי » מחיר סמסונג אילת – כל מה שצריך לדעת

מחיר סמסונג אילת – כל מה שצריך לדעת

2023-05-30 11:16:00+02:00

מה זה סמסונג אילת?

סמסונג אילת הוא סמארטפון מתקדם של ענקית הטכנולוגיה הדרום קוריאנית. זהו אחד המכשירים הפופולריים ביותר בשוק, והוא זכה לשבחים על העיצוב, הביצועים והתכונות שלו. המכשיר מופעל על ידי מעבד Qualcomm Snapdragon 845 ומגיע עם 6GB RAM ו-128GB של אחסון פנימי. יש לו צג Super AMOLED בגודל 6.2 אינץ' ברזולוציה של 1440 x 2960 פיקסלים. למכשיר יש גם מערך מצלמה כפולה עם חיישן ראשי של 12MP וחיישן משני של 5MP. הוא מופעל על ידי סוללת 3,500 מיליאמפר/שעה ופועל על אנדרואיד 8.1 אוראו.

מה המחיר של סמסונג אילת בישראל?

את סמסונג אילת ניתן להשיג בישראל במחיר של בסביבות 3,000 שקל. זהו המחיר לגרסה הבלתי נעולה של המכשיר, שזמינה אצל קמעונאים שונים בארץ. המכשיר זמין גם בחוזה מהספקים הגדולים בישראל כמו סלקום, פלאפון ופרטנר. מחיר המכשיר בחוזה ישתנה בהתאם לתוכנית ולספק.

איפה קונים את סמסונג אילת בישראל?

את סמסונג אילת ניתן להשיג אצל קמעונאים שונים בישראל. ניתן לרכוש את המכשיר בחנויות לבנים, כמו חנות סמסונג בתל אביב, או אצל קמעונאים מקוונים כמו Amazon.co.il. המכשיר זמין גם אצל הספקים הגדולים בישראל כמו סלקום, פלאפון ופרטנר.

מהן המבצעים הטובים ביותר עבור סמסונג אילת בישראל?

את המבצעים הטובים ביותר לסמסונג אילת בישראל ניתן למצוא באינטרנט. קמעונאים מקוונים כגון Amazon.co.il מציעים לרוב הנחות ומבצעים במכשיר. המכשיר זמין גם בחוזה מהספקים הגדולים בישראל כמו סלקום, פלאפון ופרטנר. מחיר המכשיר בחוזה ישתנה בהתאם לתוכנית ולספק.

מהן האלטרנטיבות לסמסונג אילת בישראל?

סמסונג אילת הוא מכשיר מעולה, אבל יש עוד אפשרויות זמינות בישראל. ה-Apple iPhone XS הוא אלטרנטיבה מצוינת לסמסונג אילת. הוא מופעל על ידי מעבד Apple A12 Bionic ומגיע עם 4GB של זיכרון RAM ו-64GB של אחסון פנימי. יש לו מסך Super Retina OLED בגודל 5.8 אינץ' ברזולוציה של 1125 x 2436 פיקסלים. למכשיר יש גם מערך מצלמה כפולה עם חיישן ראשי של 12MP וחיישן משני של 7MP. הוא מופעל על ידי סוללת 2,658 מיליאמפר/שעה ופועל על iOS 12. ה-Huawei P20 Pro הוא אלטרנטיבה מצוינת נוספת לסמסונג אילת. הוא מופעל על ידי מעבד HiSilicon Kirin 970 ומגיע עם 6GB של זיכרון RAM ו-128GB של אחסון פנימי. יש לו מסך OLED בגודל 6.1 אינץ' ברזולוציה של 1080 x 2240 פיקסלים. למכשיר יש גם מערך מצלמה משולשת עם חיישן ראשי של 40MP, חיישן משני של 20MP וחיישן שלישוני של 8MP. הוא מופעל על ידי סוללת 4,000 מיליאמפר/שעה ופועל על אנדרואיד 8.1 אוראו.

מהם היתרונות והחסרונות של סמסונג אילת בישראל?

סמסונג אילת הוא מכשיר מעולה, אבל יש לו כמה יתרונות וחסרונות. היתרונות של המכשיר כוללים את המעבד החזק שלו, התצוגה הנהדרת שלו, הגדרת המצלמה הכפולה והסוללה העמידה שלו. החסרונות של המכשיר כוללים היעדר אחסון הניתן להרחבה וחוסר עמידות למים.

סיכום

סמסונג אילת הוא מכשיר מעולה וזמין בישראל במחיר של בסביבות ה-3,000 שקל. ניתן להשיג את המכשיר אצל קמעונאים שונים בארץ וכן אצל הספקים הגדולים. המכשיר זמין גם עם מבצעים והנחות שונות אצל קמעונאים מקוונים. למכשיר יש כמה יתרונות וחסרונות, אבל בסך הכל מדובר במכשיר מעולה.

דילוג לתוכן