דף הבית » מחיר קארטינג אילת – מדריך מקיף

מחיר קארטינג אילת – מדריך מקיף

2023-04-23 19:31:00+02:00

היכרות עם מחיר קארטינג אילת

קארטינג הוא ענף ספורט פופולרי באילת, ישראל, ועלות הקארטינג בעיר יכולה להשתנות בהתאם לסוג חווית הקארטינג שאתם מחפשים. בין אם אתה מתחיל או חובב קרטינג מנוסה, יש מגוון חבילות זמינות שיתאימו לצרכים שלך. במאמר זה נספק מדריך מקיף לקארטינג אילת מחיר הכולל מידע על חבילות ומחירים שונים.

סוגי חוויות קארטינג

ניתן לחלק את הקארטינג באילת לשתי קטגוריות עיקריות: קארטינג פנים וחוץ. קארטינג מקורה הוא בדרך כלל יקר יותר מקארטינג בחוץ, מכיוון שהוא דורש מתקן גדול יותר וציוד מיוחד יותר. מצד שני, קארטינג בחוץ הוא בדרך כלל פחות יקר, מכיוון שהוא אינו דורש מתקן גדול וניתן לעשות אותו בקנה מידה קטן יותר.

קארטינג פנימי

קארטינג מקורה באילת נעשה בדרך כלל במרכז קארטינג, שהוא מתקן גדול עם מספר מסלולים וקארטים. עלות קארטינג מקורה באילת יכולה להשתנות בהתאם לסוג חווית הקרטינג שאתם מחפשים. לדוגמא, חווית קארטינג בסיסית עשויה לעלות בסביבות 100 ש"ח לשעה, בעוד שחוויה מתקדמת יותר עשויה לעלות עד 250 ש"ח לשעה.

קארטינג בחוץ

קארטינג בחוץ באילת נעשה בדרך כלל בקנה מידה קטן יותר, כמו בפארק מקומי או במסלול פרטי. עלות קארטינג בחוץ באילת יכולה להשתנות בהתאם לסוג חווית הקארטינג שאתם מחפשים. למשל, חווית קארטינג בסיסית עשויה לעלות בסביבות 50 ש"ח לשעה, בעוד שחוויה מתקדמת יותר עשויה לעלות עד 150 ש"ח לשעה.

חבילות קארטינג

בנוסף לעלות הקארטינג באילת, קיימות גם מגוון חבילות קארטינג. חבילות אלו כוללות בדרך כלל מגוון חוויות קארטינג, כגון חבילת מתחילים, חבילת ביניים וחבילה מתקדמת. העלות של חבילות אלו עשויה להשתנות בהתאם לסוג חווית הקארטינג שאתה מחפש.

חבילת מתחילים

חבילת הקארטינג למתחילים היא בדרך כלל חבילת הקארטינג המשתלמת ביותר באילת, והיא כוללת בדרך כלל חווית קארטינג בסיסית. חבילה זו עולה בדרך כלל בסביבות 150 ש"ח וכוללת שעה אחת של קארטינג ותדרוך בטיחות.

חבילת ביניים

חבילת הביניים בדרך כלל יקרה יותר מחבילת המתחילים, והיא כוללת בדרך כלל חווית קארטינג מתקדמת יותר. חבילה זו עולה בדרך כלל בסביבות 250 ש"ח וכוללת שעתיים של קארטינג ותדרוך בטיחות.

חבילה מתקדמת

החבילה המתקדמת היא בדרך כלל חבילת הקארטינג היקרה ביותר באילת, והיא כוללת בדרך כלל חווית קארטינג מתקדמת יותר. חבילה זו עולה בדרך כלל בסביבות 350 ש"ח וכוללת שלוש שעות קארטינג ותדרוך בטיחות.

סיכום מחירי קארטינג

הטבלה הבאה מספקת סיכום של מחירי הקרטינג השונים באילת.

ניסיון בקארטינג מחיר (ש"ח)
קארטינג מקורה (שעה) 100
קרטינג מקורה (שעתיים) 200
קרטינג מקורה (3 שעות) 250
קארטינג בחוץ (שעה) 50
קארטינג בחוץ (שעתיים) 100
קארטינג בחוץ (3 שעות) 150
חבילת מתחילים 150
חבילת ביניים 250
חבילה מתקדמת 350

סיכום

קארטינג באילת הוא ספורט פופולרי, ועלות הקארטינג בעיר יכולה להשתנות בהתאם לסוג חווית הקארטינג שאתם מחפשים. בין אם אתה מתחיל או חובב קרטינג מנוסה, יש מגוון חבילות זמינות שיתאימו לצרכים שלך. במאמר זה סיפקנו מדריך מקיף למחיר קרטינג אילת הכולל מידע על חבילות ומחירים שונים. למידע נוסף על קארטינג באילת, ניתן לבקר ב- קארטינג אילת מחיר בויקיפדיה.

דילוג לתוכן