דף הבית » מחיר קטנוע שיאומי אילת

מחיר קטנוע שיאומי אילת

2023-04-23 13:13:00+02:00

סקירה כללית של קטנוע שיאומי אילת

קורקינט שיאומי אילת הוא קורקינט חשמלי המיועד לנוסעים עירוניים. הוא קל משקל ונייד, מה שהופך אותו לאידיאלי עבור אלה שצריכים להתנייד במהירות ובקלות. לקטנוע טווח של עד 25 ק"מ, ומהירות מרבית של 25 קמ"ש. יש לו גם עיצוב מתקפל, המאפשר לאחסן אותו בקלות בתיק גב או בחלל קטן אחר. הקטנוע מופעל על ידי מנוע 250W, ובעל סוללת 36V.

תכונות של קטנוע שיאומי אילת

לקלנועית Xiaomi Eilat יש מספר תכונות שהופכות אותו לאופציה אטרקטיבית עבור נוסעים עירוניים. יש לו מסגרת אלומיניום קלת משקל, מה שמקל על נשיאה ואחסון. לקטנוע יש גם תצוגת LCD מובנית, המספקת מידע כמו מהירות, רמת סוללה וטווח שנותר. לקטנוע גם מערכת מתלים קדמית ואחורית, המספקת נסיעה נוחה. בנוסף, לקטנוע יש פנס LED מובנה ופנס אחורי, המאפשרים לראות את הרוכבים בתנאי תאורה חלשה.

מחיר וזמינות של קטנוע שיאומי אילת

קטנוע שיאומי אילת זמין בישראל במחיר של בסביבות 2,000 ₪. זה זמין ממספר קמעונאים, כולל חנויות מקוונות וחנויות פיזיות. הקטנוע זמין גם מהאתר הרשמי של Xiaomi.

טבלת קטנוע שיאומי אילת מחיר בישראל

קִמעוֹנַאִי מחיר (ש"ח)
חנות מקוונת 2,000
חנות פיזית 2,000
אתר שיאומי 2,000

קטנוע שיאומי אילת הוא אופציה מצוינת למי שצריך להתנייד במהירות ובקלות. הוא קל משקל ונייד, ויש לו טווח של עד 25 קילומטרים. יש לו גם עיצוב מתקפל, מה שמקל על אחסון בתיק גב או בחלל קטן אחר. בנוסף, לקטנוע יש תצוגת LCD מובנית, המספקת מידע כגון מהירות, רמת סוללה וטווח שנותר. הקטנוע מופעל על ידי מנוע 250W, ובעל סוללת 36V.

היתרונות של קטנוע שיאומי אילת

קטנוע שיאומי אילת מציע מספר יתרונות לנוסעים עירוניים. הוא קל משקל ונייד, מה שהופך אותו קל לנשיאה ואחסון. לקטנוע יש גם תצוגת LCD מובנית, המספקת מידע כמו מהירות, רמת סוללה וטווח שנותר. בנוסף, לקטנוע מערכת מתלים קדמית ואחורית, המספקת נסיעה נוחה. לקטנוע יש גם פנס LED ופנס אחורי מובנה, המאפשרים לראות את הרוכבים בתנאי תאורה חלשה.

חסרונות של קטנוע שיאומי אילת

לקטנוע שיאומי אילת יש כמה חסרונות. לקטנוע טווח מוגבל של 25 קילומטרים, מה שאולי לא יספיק לחלק מהמשתמשים. בנוסף, הקטנוע אינו עמיד למים, ואין להשתמש בו בתנאים רטובים. לבסוף, הקטנוע אינו מתאים לשימוש בשטח, ויש להשתמש בו רק על משטחים מרוצפים.

סיכום

קטנוע שיאומי אילת הוא אופציה מצוינת למי שצריך להתנייד במהירות ובקלות. הוא קל משקל ונייד, ויש לו טווח של עד 25 קילומטרים. יש לו גם עיצוב מתקפל, מה שמקל על אחסון בתיק גב או בחלל קטן אחר. בנוסף, לקטנוע יש תצוגת LCD מובנית, המספקת מידע כגון מהירות, רמת סוללה וטווח שנותר. הקטנוע מופעל על ידי מנוע 250W, ובעל סוללת 36V. הוא זמין בישראל במחיר של בסביבות 2,000 ש"ח. למידע נוסף על קטנוע שיאומי אילת, בדוק את הסרטון הזה ביוטיוב .

יתרונות וחסרונות של קטנוע שיאומי אילת

  • יתרונות:
    • קל משקל ונייד
    • תצוגת LCD מובנית
    • מערכת מתלים קדמית ואחורית
    • פנס LED מובנה ופנס אחורי
  • חסרונות:
    • טווח מוגבל של 25 קילומטרים
    • לא עמיד למים
    • לא מתאים לשימוש בשטח

לסיכום, קטנוע שיאומי אילת הוא אופציה מצוינת למי שצריך להתנייד במהירות ובקלות. הוא קל משקל ונייד, ויש לו טווח של עד 25 קילומטרים. יש לו גם עיצוב מתקפל, מה שמקל על אחסון בתיק גב או בחלל קטן אחר. בנוסף, לקטנוע יש תצוגת LCD מובנית, המספקת מידע כגון מהירות, רמת סוללה וטווח שנותר. הקטנוע מופעל על ידי מנוע 250W, ובעל סוללת 36V. ניתן להשיגו בישראל במחיר של בסביבות 2,000 ₪.

דילוג לתוכן