דף הבית » מוצרי אפל » מחיר Apple Watch Series 3 – כל מה שאתה צריך לדעת

מחיר Apple Watch Series 3 – כל מה שאתה צריך לדעת

מחיר Apple Watch Series 3 – כל מה שאתה צריך לדעת

מהו Apple Watch Series 3?

Apple Watch Series 3 הוא האחרון בסדרת Apple Watch. זהו ה-Apple Watch הראשון שמציג קישוריות סלולרית, המאפשר לך לבצע ולקבל שיחות, לשלוח ולקבל הודעות ולגשת לאינטרנט ללא צורך בחיבור לאייפון שלך. Apple Watch Series 3 כולל גם מעבד מהיר יותר, תצוגה בהירה יותר וחיי סוללה משופרים.

תכונות של Apple Watch Series 3

Apple Watch Series 3 מגיע עם מגוון תכונות שנועדו להקל על חייך. יש לו GPS מובנה ומד גובה, כך שתוכל לעקוב אחר המיקום והגובה שלך. יש לו גם מד דופק, כך שתוכלו לפקוח עין על הבריאות שלכם. ל-Apple Watch Series 3 יש גם עיצוב עמיד במים, כך שתוכל לשחות או להתקלח.

מפרטים של Apple Watch Series 3

ל-Apple Watch Series 3 יש צג OLED בגודל 1.65 אינץ' ברזולוציה של 390 על 312 פיקסלים. הוא מופעל על ידי מעבד כפול ליבה ויש לו 8GB של אחסון. יש לו גם רמקול ומיקרופון מובנים, כך שתוכל לבצע ולקבל שיחות. Apple Watch Series 3 תואם הן למכשירי iOS והן למכשירי אנדרואיד.

חיי סוללה

ל-Apple Watch Series 3 יש חיי סוללה של 18 שעות, כך שתוכל להשתמש בו כל היום ללא צורך בטעינה. יש לו גם מצב צריכת חשמל נמוכה, כך שתוכל להאריך את חיי הסוללה עוד יותר.

קישוריות

Apple Watch Series 3 כולל קישוריות בלוטות' ו-Wi-Fi, כך שתוכל להישאר מחובר לטלפון ולאינטרנט. יש לו גם קישוריות סלולרית, כך שתוכל לבצע ולקבל שיחות ולגשת לאינטרנט ללא צורך בחיבור לאייפון שלך.

מחיר

Apple Watch Series 3 זמין בשני דגמים: דגם GPS בלבד ודגם GPS + Cellular. דגם ה-GPS בלבד מתחיל ב-$399, בעוד שדגם ה-GPS + Cellular מתחיל ב-$499.

סיכום

Apple Watch Series 3 הוא האחרון בסדרת Apple Watch. יש לו מגוון תכונות שנועדו להקל על חייך, כולל GPS ומד גובה מובנה, מד דופק ועיצוב עמיד במים. יש לו גם מעבד מהיר יותר, תצוגה בהירה יותר וחיי סוללה משופרים. ה-Apple Watch Series 3 זמין בשני דגמים, עם מחירים שמתחילים ב-$399 לדגם ה-GPS בלבד ו-499$ לדגם ה-GPS + Cellular. למידע נוסף, בקר ביוטיוב או בוויקיפדיה .

דילוג לתוכן