דף הבית » מידע מקצועי » מחיר Bose QC35 אילת – כל מה שצריך לדעת

מחיר Bose QC35 אילת – כל מה שצריך לדעת

2023-05-24 05:33:00+02:00

מהו Bose QC35 אילת?

Bose QC35 Eilat הוא ערכת אוזניות מתקדמת ומבטלת רעשים שנועדה לספק איכות צליל מעולה ונוחות. האוזניות כוללות עיצוב קל משקל, סרט מתכוונן וכריות אוזניים רכות שהופכות אותן לנוחות לבישה לפרקי זמן ממושכים. האוזניות כוללות גם טכנולוגיית ביטול רעשים אקטיבית, המסייעת להפחית רעשי רקע ולספק חווית האזנה סוחפת יותר. האוזניות כוללות גם מיקרופון מובנה וקישוריות בלוטות', המאפשרות לך להתחבר בקלות לסמארטפון או למכשירים אחרים.

תכונות של Bose QC35 אילת

Bose QC35 אילת עמוס בתכונות שהופכות אותו לבחירה מצוינת עבור כל מי שמחפש סט אוזניות מתקדם. להלן כמה מהתכונות שהופכות את Bose QC35 אילת לבולטות:

  • טכנולוגיית ביטול רעשים: האוזניות כוללות טכנולוגיית ביטול רעשים אקטיבית, המסייעת להפחית רעשי רקע ולספק חווית האזנה סוחפת יותר.
  • עיצוב קל משקל: האוזניות כוללות עיצוב קל משקל, סרט מתכוונן וכריות אוזניים רכות שהופכות אותן לנוחות לבישה לפרקי זמן ממושכים.
  • קישוריות בלוטות': האוזניות כוללות מיקרופון מובנה וקישוריות בלוטות', המאפשרות לך להתחבר בקלות לסמארטפון או למכשירים אחרים.
  • שמע באיכות גבוהה: האוזניות כוללות מנהלי שמע איכותיים המספקים איכות צליל מעולה.

מחיר Bose QC35 אילת

Bose QC35 אילת זמין לרכישה בישראל במחיר של בסביבות ₪1,200. מחיר זה עשוי להשתנות בהתאם לקמעונאי, לכן עדיף לחפש ולמצוא את העסקה הטובה ביותר.

היכן ניתן לרכוש את Bose QC35 אילת

Bose QC35 Eilat זמין לרכישה ממגוון קמעונאים בישראל. חלק מהקמעונאים הפופולריים ביותר כוללים:

  • אמזון ישראל: אמזון ישראל היא אחת הקמעונאים המקוונים הפופולריים בישראל ומציעה מבחר רחב של מוצרים, כולל Bose QC35 אילת.
  • בסט ביי ישראל: בסט ביי ישראל היא קמעונאית אלקטרוניקה פופולרית בישראל ומציעה מבחר רחב של מוצרים, כולל Bose QC35 אילת.
  • Bose ישראל: Bose Israel היא הקמעונאית הרשמית של מוצרי Bose בישראל ומציעה מבחר רחב של מוצרים, כולל Bose QC35 אילת.

סיכום

Bose QC35 אילת היא בחירה מצוינת לכל מי שמחפש סט אוזניות ברמה גבוהה. האוזניות כוללות עיצוב קל משקל, סרט מתכוונן וכריות אוזניים רכות שהופכות אותן לנוחות לבישה לפרקי זמן ממושכים. האוזניות כוללות גם טכנולוגיית ביטול רעשים אקטיבית, המסייעת להפחית רעשי רקע ולספק חווית האזנה סוחפת יותר. האוזניות כוללות גם מיקרופון מובנה וקישוריות בלוטות', המאפשרות לך להתחבר בקלות לסמארטפון או למכשירים אחרים. Bose QC35 אילת זמין לרכישה בישראל במחיר של בסביבות ₪1,200. למידע נוסף על Bose QC35 אילת, אתה יכול לבקר בוויקיפדיה או ביוטיוב .

דילוג לתוכן