דף הבית » מידע מקצועי » מחיר GoPro 9 באילת – כל מה שצריך לדעת

מחיר GoPro 9 באילת – כל מה שצריך לדעת

מחיר GoPro 9 באילת – כל מה שצריך לדעת

ה-GoPro 9 היא מצלמת הפעולה העדכנית ביותר מבית GoPro, והיא זמינה כעת באילת. המצלמה הזו מושלמת ללכידת כל ההרפתקאות שלך, בין אם אתה על החוף, בהרים או בכל מקום אחר. אבל מה המחיר של GoPro 9 באילת? המשך לקרוא כדי לגלות.

מחיר GoPro 9 באילת

מחיר GoPro 9 באילת הוא ₪2,299. זה אותו מחיר כמו ה-GoPro 9 בחלקים אחרים של העולם. ה-GoPro 9 זמין גם בצרור עם אביזרים, כגון תיק נשיאה, סוללות נוספות ועוד. מחיר החבילה 2,799 ₪.

תכונות GoPro 9

ה-GoPro 9 עמוס בתכונות שהופכות אותו למושלם ללכידת כל ההרפתקאות שלך. יש לו חיישן 20MP, הקלטת וידאו 4K במהירות 60fps ווידאו בהילוך איטי פי 8. יש לו גם מערכת ייצוב HyperSmooth 3.0, שעוזרת לשמור על הצילומים שלך חלקים ויציבים. ל-GoPro 9 יש גם מוד עדשת מקס חדש, המאפשר לך לצלם תמונות בזווית רחבה במיוחד.

אביזרי GoPro 9

ה-GoPro 9 מגיע עם מגוון אביזרים שיכולים לעזור לך להפיק את המרב מהמצלמה שלך. אלה כוללים תיק נשיאה, סוללות נוספות, כבל טעינה ועוד. כמו כן, ניתן לרכוש אביזרים נוספים כמו בית עמיד למים, מקל סלפי ועוד.

סיכום

ה-GoPro 9 היא מצלמת הפעולה העדכנית ביותר מבית GoPro, והיא זמינה כעת באילת. מחיר GoPro 9 באילת הוא 2,299 ₪, והוא זמין גם בצרור עם אביזרים ב-2,799 ₪. ה-GoPro 9 עמוס בתכונות, כגון חיישן 20MP, הקלטת וידאו 4K במהירות 60fps ווידאו בהילוך איטי פי 8. הוא מגיע גם עם מגוון אביזרים, כגון תיק נשיאה, סוללות נוספות ועוד. אם אתה מחפש מצלמת פעולה שיכולה ללכוד את כל ההרפתקאות שלך, ה-GoPro 9 הוא בחירה מצוינת. למידע נוסף על ה-GoPro 9, אתה יכול לבקר בוויקיפדיה או ביוטיוב . להלן כמה מהתכונות העיקריות של ה-GoPro 9:

  • חיישן 20MP
  • הקלטת וידאו 4K במהירות 60fps
  • וידאו בהילוך איטי פי 8
  • מערכת ייצוב HyperSmooth 3.0
  • Max Lens Mod לצילומים בזווית רחבה במיוחד
דילוג לתוכן