דף הבית » מידע מקצועי » מחיר iPhone SE אילת – קבל את המבצעים הטובים ביותר בישראל

מחיר iPhone SE אילת – קבל את המבצעים הטובים ביותר בישראל

2023-05-14 09:18:00+02:00

אייפון SE – סקירה כללית

ה-iPhone SE הוא הסמארטפון האחרון של אפל, ששוחרר באפריל 2020. זהו האייפון המשתלם ביותר בליין של אפל, והוא מציע הרבה תכונות במחיר שלו. ל-iPhone SE יש צג 4.7 אינץ' Retina HD, מצלמה אחורית של 12MP ומצלמה קדמית של 7MP. הוא מופעל על ידי מעבד A13 Bionic של אפל, והוא מריץ את הגרסה האחרונה של iOS. ה-iPhone SE זמין בשלושה צבעים: שחור, לבן ואדום (מוצר).

אייפון SE אילת מחיר

ה-iPhone SE זמין באילת, ישראל, וניתן לרכוש אותו ממגוון קמעונאים. מחיר ה-iPhone SE באילת משתנה בהתאם לקמעונאי ולדגם. דגם הבסיס של ה-iPhone SE (64GB) זמין בסביבות 2,200 ש"ח, בעוד שהדגמים היוקרתיים (128GB ו-256GB) זמינים בסביבות 2,500 ש"ח ו-2,800 ש"ח בהתאמה.

איפה קונים את ה-iPhone SE באילת

ה-iPhone SE זמין באילת ממגוון קמעונאים. הקמעונאים הפופולריים ביותר הם אפל סטור, סלקום וגולן טלקום. ה-Apple Store מציעה את ה-iPhone SE במחיר אפל הרשמי, בעוד סלקום וגולן טלקום מציעות הנחות ומבצעים ב-iPhone SE.

מבצעים והנחות באייפון SE באילת

סלקום וגולן טלקום מציעות הנחות ומבצעים באייפון SE באילת. סלקום מציעה הנחה של 200 שקל באייפון SE ברכישה בחוזה חדש. גולן טלקום מציעה הנחה של 100 שקל באייפון SE ברכישה בחוזה חדש. גם סלקום וגולן טלקום מציעות הנחות באייפון SE ברכישה בטרייד אין.

מבצעי סלקום באייפון SE

סלקום מציעה הנחה של 200 שקל באייפון SE ברכישה בחוזה חדש. ההנחה זמינה בכל דגמי ה-iPhone SE, והיא חלה בעת הרכישה. סלקום מציעה גם תוכנית טרייד-אין, שבה לקוחות יכולים להחליף את הטלפונים הישנים שלהם בהנחה באייפון SE.

מבצעי גולן טלקום באייפון SE

גולן טלקום מציעה הנחה של 100 שקל באייפון SE ברכישה בחוזה חדש. ההנחה זמינה בכל דגמי ה-iPhone SE, והיא חלה בעת הרכישה. גולן טלקום מציעה גם תוכנית טרייד-אין, בה יכולים הלקוחות לבצע מסחר בטלפונים הישנים שלהם בהנחה באייפון SE.

סיכום

ה-iPhone SE נותן תמורה מצוינת לכסף, והוא זמין באילת, ישראל. דגם הבסיס של ה-iPhone SE (64GB) זמין בסביבות 2,200 ש"ח, בעוד שהדגמים היוקרתיים (128GB ו-256GB) זמינים בסביבות 2,500 ש"ח ו-2,800 ש"ח בהתאמה. סלקום וגולן טלקום מציעות הנחות ומבצעים באייפון SE ברכישה בחוזה חדש או בטרייד אין.

דילוג לתוכן