דף הבית » מידע מקצועי » מחיר J7 אילת – כל מה שצריך לדעת

מחיר J7 אילת – כל מה שצריך לדעת

2023-05-24 16:03:00+02:00

מחיר J7 אילת – מקום נהדר לשהות בו

מחיר J7 אילת הוא מקום נהדר לשהות בו לחופשה. ממוקם בלב אילת, מלון זה מציע מבחר גדול של שירותים ושירותים כדי להפוך את שהותכם לנוחה ומהנה. בין אם אתם מחפשים חופשה רומנטית או חופשה משפחתית, ב-Price J7 אילת יש משהו לכל אחד.

שירותים במחיר J7 אילת

מחיר J7 אילת מציע מגוון שירותים כדי להפוך את שהותכם לנוחה ומהנה. במלון בריכת שחייה, מרכז כושר וספא. יש גם מסעדה ובר, כמו גם מרכז עסקים. המלון מציע גם אינטרנט אלחוטי חינם וחניה.

חדרים במחיר J7 אילת

מחיר J7 אילת מציע מגוון סוגי חדרים שיתאימו לצרכים שלכם. במלון חדרים סטנדרטיים, סוויטות וחדרי משפחה. כל החדרים מצוידים במיזוג אוויר, טלוויזיה בעלת מסך שטוח ומקרר קטן. הסוויטות כוללות גם מטבחון ומרפסת.

דברים לעשות במחיר J7 אילת

מחיר J7 אילת ממוקם בלב אילת, כך שיש הרבה מה לעשות בקרבת מקום. המלון נמצא במרחק הליכה מחוף הים, קניות ומסעדות. יש גם כמה אטרקציות באזור, כמו המצפה התת ימי, ריף הדולפינים וקניון הים האדום.

מחיר J7 אילת – למה לצפות

כאשר אתם מתארחים ב-Price J7 אילת, תוכלו לצפות לשהות נוחה ומהנה. צוות המלון ידידותי ועוזר, והחדרים נקיים ונוחים. השירותים נהדרים, והמיקום מושלם לחקר העיר.

מחיר J7 אילת – תעריפים וזמינות

התעריפים במחיר J7 אילת משתנים בהתאם לעונה ולסוג החדר שתבחרו. החדרים הסטנדרטיים מתחילים בסביבות ₪250 ללילה, בעוד שהסוויטות מתחילות בסביבות ₪400 ללילה. חדרי המשפחה מתחילים בסביבות ₪500 ללילה.

מחיר J7 אילת – סיכום

מחיר J7 אילת הוא מקום נהדר לשהות בו לחופשה. המלון מציע מגוון שירותים ושירותים כדי להפוך את שהותכם לנוחה ומהנה. החדרים נקיים ונוחים, והמיקום מושלם לחקר העיר. המחירים סבירים והצוות ידידותי ועוזר.

שירותים חדרים דברים לעשות תעריפים וזמינות
בריכת שחיה סטנדרט, סוויטות, משפחה חוף, קניות, מסעדות, אטרקציות ₪250 – ₪500 ללילה
חדר כושר מיזוג אוויר, טלוויזיה בעלת מסך שטוח, מיני מקרר מצפה תת ימי, ריף הדולפינים, קניון הים האדום משתנה לפי עונה וסוג החדר
ספָּא מטבחון ומרפסת (סוויטות)
מסעדה ובר
מרכז עסקים
אינטרנט אלחוטי חינם וחניה

מחיר J7 אילת הוא מקום נהדר לשהות בו לחופשה. בין אם אתם מחפשים חופשה רומנטית או חופשה משפחתית, ב-Price J7 אילת יש משהו לכל אחד. השירותים נהדרים, והמיקום מושלם לחקר העיר. המחירים סבירים והצוות ידידותי ועוזר. אז אם אתם מחפשים מקום נהדר לשהות בו באילת, Price J7 אילת היא הבחירה המושלמת.

דילוג לתוכן