דף הבית » מידע מקצועי » מחיר Meizu MX6 אילת – קבל את העסקה הטובה ביותר

מחיר Meizu MX6 אילת – קבל את העסקה הטובה ביותר

Meizu MX6 – סמארטפון רב עוצמה

ה-Meizu MX6 הוא סמארטפון חזק המציע שילוב נהדר של תכונות וביצועים. יש לו צג 5.5 אינץ' Full HD, מעבד מתומן ליבות חזק ומצלמה אחורית של 20 מגה פיקסל. לטלפון יש גם סורק טביעות אצבע, יציאת USB Type-C וסוללה של 3,000 מיליאמפר/שעה.

Meizu MX6 אילת מחיר

את ה-Meizu MX6 ניתן להשיג באילת, ישראל, במגוון מחירים. ניתן לרכוש את הטלפון מקמעונאים מקומיים, חנויות מקוונות וספקים ניידים. המחירים משתנים בהתאם לקמעונאי ולתוכנית התשלומים. לדוגמה, את ה-Meizu MX6 ניתן לרכוש מהקמעונאית המקומית, סלקום, במחיר של 1,999 ₪. ניתן לרכוש את הטלפון גם בחנות המקוונת, אמזון, במחיר של 1,899 ש"ח. גם ספקי סלולר כמו אורנג' ופלאפון מציעים את ה-Meizu MX6 במחיר מוזל. אורנג' מציעה את הטלפון ב-1,799 ₪ ואילו פלאפון מציעה אותו ב-1,699 ₪.

מבצעים והנחות של Meizu MX6

ישנם גם מספר מבצעים והנחות זמינים על ה-Meizu MX6 באילת, ישראל. כך למשל, סלקום מציעה 10% הנחה בטלפון ברכישה בחוזה לשנתיים. אורנג' ופלאפון מציעות הנחות גם כאשר הטלפון נרכש בחוזה לשנתיים. בנוסף, אמזון מציעה 10% הנחה על ה-Meizu MX6 ברכישה בחוזה לשנתיים. החנות המקוונת מציעה גם משלוח חינם בטלפון.

סיכום

ה-Meizu MX6 הוא סמארטפון חזק המציע שילוב נהדר של תכונות וביצועים. ניתן להשיגו באילת, ישראל, במגוון מחירים. המחירים משתנים בהתאם לקמעונאי ולתוכנית התשלום. יש גם כמה מבצעים והנחות זמינות בטלפון. כדי לקבל את העסקה הטובה ביותר על ה-Meizu MX6, מומלץ להשוות מחירים והצעות של קמעונאים וספקי סלולר שונים. למידע נוסף, צפו בסרטון זה על Meizu MX6 אילת מחיר.

דילוג לתוכן