דף הבית » מידע מקצועי » מחיר S8 אילת – הכל על החדש של סמסונג

מחיר S8 אילת – הכל על החדש של סמסונג

2023-05-03 00:41:00+02:00

מחיר S8 אילת – הכל על החדש של סמסונג

החברה הגדולה ביותר בתחום הטלפונים החכמים, סמסונג, שוחררה את המספר החדש שלה, S8 אילת. החדש מציג את הטכנולוגיה החדשה ביותר של סמסונג עם מגוון תכונות מעולות. במאמר זה נדבר על המחירים של S8 אילת, על התכונות החדשות שלו ועוד.

מחיר S8 אילת

המחיר של S8 אילת הוא בערך 3,000 שקלים ישראלים. יש מצויד במגוון תכונות מעולות שכוללות מסך מגע של 5.8 אינץ', מעבד אינטל של 8 ליבות, מצלמה ראשית של 12 מגה פיקסלים ומצלמה משנית של 8 מגה פיקסלים. הוא מצויד גם בסוללה של 3000 מאה מילי אמפר. מכשיר מצויד הפעלה אנדרואיד נוקשה של סמסונג.

תכונות חדשות של S8 אילת

יש מצויד במגוון של תכונות חדשות של סמסונג. התכונות החדשות הן:

  • מסך מגע של 5.8 אינץ' עם רזולוציה של 2960 על 1440 פיקסלים
  • מעבד אינטל של 8 ליבות
  • מצלמה ראשית של 12 מגה פיקסלים עם אותות אופטיים ופונקציות מתקדמות של הצלבת מצלמה
  • מצלמה משנית של 8 מגה פיקסלים
  • סוללה של 3000 מאה מילי אמפר
  • מערכת הפעלה אנדרואיד נוקשה של סמסונג

טבלה של התכונות של S8 אילת

תכונה פרטים
מסך מגע 5.8 אינץ', רזולוציה של 2960 על 1440 פיקסלים
מעבד 8 ליבות
מצלמה ראשית 12 מגה פיקסלים עם אותות אופטיים ופונקציות מתקדמות של הצלבת מצלמה
מצלמה משנית 8 מגה פיקסלים
סוללה 3000 מאה מילי אמפר
מערכת הפעלה אנדרואיד נוקשה של סמסונג

הערת שוליים

בנוסף לתכונות החדשות, מכשיר מצויד במגוון תכונות שוליים חיבור חיבור וחיבור לאוזניות. חיבור מצויד גם בחיבור חיבור באמצעות רשתת ורשת חיבורת של גרסה 4. יש מצויד גם בחיבור לאבטחת מחשבים וחיבור לאבטחת אבטחה מתקדמת.

השקפה אישית של הבלוגר

סיכום

S8 אילת הוא הראשון של סמסונג שמציג את הטכנולוגיה החדשה ביותר של החברה. יש מצויד במגוון תכונות מעולות שכוללות מסך מגע של 5.8 אינץ', מעבד אינטל של 8 ליבות, מצלמה ראשית של 12 מגה פיקסלים ומצלמה משנית של 8 מגה פיקסלים. המחיר של החברה הוא בערך 3,000 שקלים ישראלים. מצויד גם במגוון של תכונות שוליים שכוללות חיבור חיבור וחיבור לאוזניות. חיבור מצויד גם בחיבור חיבור באמצעות רשתת ורשת חיבורת של גרסה 4. יש מצויד גם בחיבור לאבטחת מחשבים וחיבור לאבטחת אבטחה מתקדמת. יש מצויד גם מערכת ההפעלה אנדרואיד נוקשה של סמסונג. בסיכום, S8 אילת הוא טלפון מעולה שמציג את הטכנולוגיה החדשה ביותר של סמסונג עם מגוון תכונות מעולות.

הערת הבלוגר

אני חושב שS8 אילת הוא טלפון מעולה שמציג את הטכנולוגיה החדשה של סמסונג. יש מצויד במגוון תכונות מעולות שכוללות מסך מגע של 5.8 אינץ', מעבד אינטל של 8 ליבות, מצלמה ראשית של 12 מגה פיקסלים ומצלמה משנית של 8 מגה פיקסלים. המחיר של החברה הוא בערך 3,000 שקלים ישראלים. אני לכל ממליצה אחד שמחפש טלפון חדש שמציג את הטכנולוגיה החדשה ביותר של סמסונג לקנות את S8 אילת. אתה יכול למצוא מידע נוסף על הטלפון במחיר s8 אילת .

דילוג לתוכן