דף הבית » מוצרי אפל » מטען מקורי למחשבי אפל Apple 85W Macbook Magsafe-2

מטען מקורי למחשבי אפל Apple 85W Macbook Magsafe-2

מטען מקורי למחשבי אפל Apple 85W Macbook Magsafe-2

סקירה כללית של המטען המקורי למחשבי אפל Apple 85W Macbook Magsafe-2

המטען המקורי למחשבי אפל Apple 85W Macbook Magsafe-2 הוא מטען אמין וחזק שנועד לספק את חווית הטעינה הטובה ביותר למכשירי אפל שלכם. מטען זה תואם לכל המחשבים הניידים והמחשבים שולחניים של אפל, כולל MacBook Pro, MacBook Air ו-iMac. זה גם תואם ל-Apple Thunderbolt Display. המטען נועד לספק חווית טעינה בטוחה ויעילה, והוא בעל אישור UL לבטיחות.

תכונות של המטען המקורי למחשבי אפל Apple 85W Macbook Magsafe-2

המטען המקורי למחשבי אפל Apple 85W Macbook Magsafe-2 נועד לספק חווית טעינה בטוחה ויעילה. הוא כולל מערכת מובנית להגנה מפני מתח יתר המונעת מהמטען לטעון יתר על המידה את המכשיר שלך. המטען כולל גם מערכת בקרת טמפרטורה מובנית המונעת מהמטען להתחמם יתר על המידה. המטען גם תוכנן להיות קל משקל ונייד, מה שמקל לקחת אותו איתך לכל מקום שאתה הולך.

מפרטים של המטען המקורי למחשבי אפל Apple 85W Macbook Magsafe-2

המטען המקורי למחשבי אפל Apple 85W Macbook Magsafe-2 נועד לספק חווית טעינה בטוחה ויעילה. הוא כולל מערכת מובנית להגנה מפני מתח יתר המונעת מהמטען לטעון יתר על המידה את המכשיר שלך. המטען כולל גם מערכת בקרת טמפרטורה מובנית המונעת מהמטען להתחמם יתר על המידה. המטען מתוכנן גם להיות קל משקל ונייד, מה שהופך אותו קל לקחת איתך לכל מקום שאתה הולך. המטען נועד לספק תפוקה מקסימלית של 85 וואט, והוא תואם לכל המחשבים הניידים והמחשבים שולחניים של אפל, כולל ה-MacBook Pro , MacBook Air ו-iMac. זה גם תואם ל-Apple Thunderbolt Display. המטען בעל אישור UL לבטיחות, והוא נועד לספק חווית טעינה בטוחה ויעילה.

תאימות של המטען המקורי למחשבי אפל Apple 85W Macbook Magsafe-2

המטען המקורי למחשבי אפל Apple 85W Macbook Magsafe-2 תוכנן להיות תואם לכל המחשבים הניידים והמחשבים שולחניים של אפל, כולל ה-MacBook Pro, MacBook Air ו-iMac. זה גם תואם ל-Apple Thunderbolt Display. המטען נועד לספק חווית טעינה בטוחה ויעילה, והוא בעל אישור UL לבטיחות. המטען מיועד לספק הספק מקסימלי של 85 וואט, והוא תואם לכל המחשבים הניידים והמחשבים שולחניים של אפל, כולל ה-MacBook Pro, MacBook Air, ו-iMac. זה גם תואם ל-Apple Thunderbolt Display. המטען נועד לספק חווית טעינה בטוחה ויעילה, והוא בעל אישור UL לבטיחות. המטען המקורי למחשבי אפל Apple 85W Macbook Magsafe-2 הוא מטען אמין וחזק שנועד לספק את חווית הטעינה הטובה ביותר עבורך מכשירי אפל. זה תוכנן להיות קל משקל ונייד, מה שמקל לקחת אותו איתך לכל מקום שאתה הולך. הוא כולל מערכת מובנית להגנה מפני מתח יתר המונעת מהמטען לטעון יתר על המידה את המכשיר שלכם, והוא כולל גם מערכת בקרת טמפרטורה מובנית המונעת התחממות יתר של המטען. לסיכום, המטען המקורי למחשבי אפל Apple 85W Macbook Magsafe-2 הוא מטען אמין וחזק שנועד לספק את חווית הטעינה הטובה ביותר למכשירי אפל שלך. הוא תואם לכל המחשבים הניידים והמחשבים שולחניים של אפל, כולל ה-MacBook Pro, MacBook Air ו-iMac. זה גם תואם ל-Apple Thunderbolt Display. המטען נועד לספק חווית טעינה בטוחה ויעילה, והוא בעל אישור UL לבטיחות. למידע נוסף, עיין בסרטון YouTube זה .

דילוג לתוכן