דף הבית » מידע מקצועי » מלון אגמי אילת מחיר ללילה

מלון אגמי אילת מחיר ללילה

2023-06-01 03:34:00+02:00

מלון אגמי אילת: שהות יוקרתית בלב אילת

מלון אגמי אילת הוא מלון מפואר הממוקם בלב אילת, ישראל. המלון מציע מגוון שירותים ושירותים, לרבות בריכת שחייה, ספא, מרכז כושר, ומגוון מסעדות וברים. המלון ממוקם גם בנוחות ליד החוף, מרכזי קניות ואטרקציות נוספות. עם מיקומו המעולה והמתקנים היוקרתיים, מלון אגמי אילת הוא המקום המושלם לשהות בו לחופשה רגועה.

מלון אגמי אילת מחיר ללילה

המחיר ללילה במלון אגמי אילת משתנה בהתאם לסוג החדר ולזמן השנה. בעונת השיא, המחיר ללילה לחדר סטנדרטי הוא בסביבות ₪400. בתקופת מחוץ לעונה המחיר ללילה לחדר סטנדרטי הוא בסביבות ₪350. המחיר ללילה לסוויטה הוא בסביבות 550 ₪ בעונת השיא ו-500 ₪ בחוץ.

מבצעים והנחות מיוחדות

מלון אגמי אילת מציע מגוון מבצעים והנחות לאורך כל השנה. בעונת השיא, המלון מציע הנחות למשפחות, קשישים ואנשי צבא. במהלך עונת החוץ, המלון מציע הנחות לשהייה ארוכת טווח וחבילות מיוחדות. בנוסף, המלון מציע הנחות לאורחים המזמינים את שהותם מראש.

עמלות ומסים נוספים

בנוסף למחיר ללילה, על האורחים במלון אגמי אילת חלים עמלות ומסים נוספים. עמלות ומסים אלה כוללים דמי שירות, מס עירוני ודמי אתר נופש. דמי השירות הם עמלה קבועה של ₪20 ללילה. המס העירוני הוא תשלום קבוע של ₪10 ללילה. דמי הנופש הם תשלום קבוע של ₪15 ללילה.

בואו לחוות את המיטב של אילת במלון אגמי אילת

מלון אגמי אילת הוא המקום המושלם לשהות בו לחופשה רגועה ומפנקת באילת. עם מיקומו המעולה ומגוון השירותים והשירותים, המלון מציע לאורחים את המיטב של אילת. ממיקומו הנוח בקרבת חוף הים ומרכזי הקניות ועד למבצעים והנחות מיוחדות, מלון אגמי אילת הוא המקום המושלם לשהות בו לחופשה בלתי נשכחת. למידע נוסף על מלון אגמי אילת ומחירו ללילה, בקר במלון אגמים אילת מחיר ללילה בויקיפדיה.

דילוג לתוכן