דף הבית » מידע מקצועי » מלון אזור אילת מחיר – מדריך מקיף

מלון אזור אילת מחיר – מדריך מקיף

2023-06-01 08:56:00+02:00

מלון אזור אילת – סקירה כללית

מלון שטח אילת הוא מלון מפואר הממוקם בלב העיר אילת, ישראל. הוא מציע מגוון שירותים ושירותים, לרבות ספא, מרכז כושר, בריכה ומסעדה. המלון ממוקם גם בנוחות ליד החוף ואטרקציות נוספות באזור. המלון מציע מגוון סוגי חדרים, מחדרי סטנדרט ועד סוויטות. המלון מציע גם מגוון חבילות והנחות למי שמחפש לחסוך כסף על שהותם.

מלון אזור אילת מחירים

מחירי השהות במלון שטח אילת משתנים בהתאם לסוג החדר ומשך השהייה. חדרים סטנדרטיים מתחילים בסביבות ה-500 ש"ח ללילה, בעוד שהסוויטות מתחילות בסביבות ה-800 ש"ח ללילה. לשהייה ארוכה יותר, המלון מציע הנחות של עד 20% מהמחיר הרגיל. בנוסף, המלון מציע חבילות מיוחדות למי שמחפש לחסוך עוד יותר כסף.

מחירי חדרים סטנדרטיים

חדרים סטנדרטיים במלון שטח אילת החל מ-500 ₪ ללילה. מחיר זה כולל ארוחת בוקר מלאה וגישה למתקני המלון. למי שמחפש לחסוך, המלון מציע הנחות של עד 20% מהמחיר הרגיל. בנוסף, המלון מציע חבילות מיוחדות למי שמחפש לחסוך עוד יותר כסף.

מחירי הסוויטות

סוויטות במלון שטח אילת החל מ-800 ₪ ללילה. מחיר זה כולל ארוחת בוקר מלאה וגישה למתקני המלון. למי שמחפש לחסוך, המלון מציע הנחות של עד 20% מהמחיר הרגיל. בנוסף, המלון מציע חבילות מיוחדות למי שמחפש לחסוך עוד יותר כסף.

הנחות וחבילות

מלון אזור אילת מציע מגוון הנחות וחבילות למי שמחפש לחסוך כסף בשהות. המלון מציע הנחות של עד 20% מהמחיר הרגיל לשהייה ארוכה יותר. בנוסף, המלון מציע חבילות מיוחדות למי שמחפש לחסוך עוד יותר כסף. חבילות אלו כוללות הנחות על ארוחות, טיפולי ספא ומתקנים אחרים.

שירותים נוספים

מלבד השירותים הסטנדרטיים המוצעים במלון Area Hotel אילת, המלון מציע גם מגוון שירותים נוספים. אלה כוללים ספא, מרכז כושר, בריכה ומסעדה. המלון מציע גם מגוון חבילות והנחות למי שמחפש לחסוך כסף בשהות. מלון אזור אילת הוא מלון מפואר הממוקם בלב העיר אילת, ישראל. הוא מציע מגוון שירותים ושירותים, לרבות ספא, מרכז כושר, בריכה ומסעדה. המלון ממוקם גם בנוחות ליד החוף ואטרקציות נוספות באזור. המלון מציע מגוון סוגי חדרים, מחדרי סטנדרט ועד סוויטות. המלון מציע גם מגוון חבילות והנחות למי שמחפש לחסוך כסף על שהותם. בין אם אתם מחפשים שהות יוקרתית או אופציה חסכונית, מלון אזור אילת מציע משהו לכולם.

דילוג לתוכן