דף הבית » מידע מקצועי » מלון אמריקנה אילת מחיר – סקירה כללית

מלון אמריקנה אילת מחיר – סקירה כללית

2023-05-17 05:17:00+02:00

מלון אמריקנה אילת סקירה כללית

מלון אמריקנה אילת הוא מלון פופולרי הממוקם בעיר אילת, ישראל. הוא ממוקם בלב העיר, קרוב לחוף הים ולאטרקציות נוספות. המלון מציע מגוון שירותים ושירותים לאורחיו, לרבות בריכת שחייה, מרכז כושר, ספא ומסעדה. המלון מציע גם מגוון חדרים, החל מחדרי סטנדרט ועד סוויטות.

שירותים ושירותים במלון

מלון אמריקנה אילת מציע מגוון שירותים ושירותים לאורחיו. במלון בריכת שחייה, מרכז כושר, ספא ומסעדה. המלון מציע גם מגוון חדרים, החל מחדרי סטנדרט ועד סוויטות. המלון מציע גם מגוון פעילויות, כגון טניס, כדורסל וכדורעף. המלון מציע גם מגוון שירותים, כגון דלפק קבלה הפועל 24 שעות ביממה, שירות קונסיירז' ושירות הסעות. המלון מציע גם מגוון חבילות כמו חבילת ירח דבש, חבילה משפחתית וחבילת עסקים.

מלון אמריקנה אילת מחיר

מחיר השהות במלון אמריקנה אילת משתנה בהתאם לסוג החדר ומשך השהייה. חדרים סטנדרטיים מתחילים בסביבות ה-400 ש"ח ללילה, בעוד שהסוויטות מתחילות בסביבות ה-600 ש"ח ללילה. המלון מציע גם חבילות כמו חבילת ירח הדבש שמתחיל בסביבות ה-800 ₪ ללילה. החבילה המשפחתית מתחילה בסביבות 1,000 ש"ח ללילה, וחבילת העסקים מתחילה בסביבות 1,200 ש"ח ללילה.

הנחות ומבצעים מיוחדים

מלון אמריקנה אילת מציע מגוון הנחות ומבצעים לאורחיו. המלון מציע הנחות עבור הזמנות מוקדמות, שהות ארוכות והזמנות קבוצתיות. המלון מציע גם הצעות מיוחדות, כגון ארוחת בוקר חינם ואינטרנט אלחוטי חינם. המלון מציע גם הנחות לחברי ארגונים מסוימים, כמו צבא ההגנה לישראל. לסיכום, מלון אמריקנה אילת הוא מלון פופולרי באילת, ישראל. המלון מציע מגוון שירותים ושירותים לאורחיו, לרבות בריכת שחייה, מרכז כושר, ספא ומסעדה. המלון מציע גם מגוון חדרים, החל מחדרי סטנדרט ועד סוויטות. מחיר השהות במלון אמריקנה אילת משתנה בהתאם לסוג החדר ומשך השהייה. המלון מציע גם הנחות והצעות מיוחדות לאורחיו.

דילוג לתוכן