דף הבית » מידע מקצועי » מלון אקוומרין אילת מחיר – כל מה שצריך לדעת

מלון אקוומרין אילת מחיר – כל מה שצריך לדעת

2023-06-01 10:56:00+02:00

מלון אקוומרין אילת – מקום נהדר לשהות בו

מלון אקוומרין אילת הוא מקום נהדר לשהות בו בעת ביקור בעיר היפה אילת. ממוקם בלב העיר, המלון מציע מגוון שירותים ושירותים על מנת להפוך את שהותכם לנוחה ומהנה ככל האפשר. עם העיצוב המודרני והשירותים היוקרתיים שלו, מלון אקוומרין אילת הוא המקום המושלם לשהות בו לחופשה מרגיעה.

מלון אקוומרין אילת שירותים

מלון אקוומרין אילת מציע מגוון שירותים על מנת להפוך את שהותכם לנוחה ומהנה ככל האפשר. המלון כולל בריכת שחייה, מרכז כושר, ספא ומסעדה. המלון מציע גם מגוון פעילויות לאורחים, כגון שיעורי יוגה, השכרת אופניים ומגוון ספורט ימי. המלון מציע גם מגוון שירותים, כגון קונסיירז', שירותי כביסה ואינטרנט אלחוטי חינם.

מלון אקוומרין אילת חדרים

מלון אקוומרין אילת מציע מגוון חדרים שיתאימו לצרכים שלכם. המלון מציע חדרים סטנדרטיים, סוויטות וחדרי משפחה. כל חדר מצויד במיזוג אוויר, טלוויזיה בעלת מסך שטוח וחדר רחצה פרטי. המלון מציע גם מגוון שירותים, כגון מיני בר, מכונת קפה ומוצרי טיפוח ללא תשלום.

מלון אקוומרין אילת מחירים

מלון אקוומרין אילת מציע מגוון מחירים שיתאימו לתקציב שלכם. החדרים הסטנדרטיים מתחילים ב-250 שקל ללילה, בעוד שהסוויטות החל מ-500 שקל ללילה. חדרי המשפחה החל מ-700 שקל ללילה. המלון מציע גם מגוון חבילות והנחות לאורחים.

חוות דעת על מלון אקוומרין אילת

מלון אקוומרין אילת זכה לביקורות חיוביות מאורחים. אורחים רבים שיבחו את המלון על עיצובו המודרני, השירותים היוקרתיים והצוות הידידותי. האורחים גם שיבחו את המלון על הניקיון שלו ועל מגוון הפעילויות הזמינות.

מלון אקוומרין אילת סיכום

מלון אקוומרין אילת הוא מקום נהדר לשהות בו בעת ביקור בעיר היפה אילת. המלון מציע מגוון שירותים ושירותים כדי להפוך את שהייתכם לנוחה ומהנה ככל האפשר. המלון מציע גם מגוון חדרים ומחירים שיתאימו לתקציב שלכם. מלון אקוומרין אילת זכה לביקורות חיוביות מהאורחים, והוא המקום המושלם לשהות בו לחופשה רגועה. למידע נוסף על מלון אקוומרין אילת, בדוק את הסרטון הזה .

סוג חדר מחיר (ש"ח)
חדר סטנדרטי 250
סְוִיטָה 500
חדר משפחה 700
דילוג לתוכן