דף הבית » מידע מקצועי » מלון המלך שלמה אילת מחיר ללילה

מלון המלך שלמה אילת מחיר ללילה

2023-06-01 19:09:00+02:00

מלון המלך שלמה אילת סקירה כללית

מלון המלך שלמה אילת הוא מלון יוקרתי הממוקם בלב אילת. המלון מציע מגוון שירותים ושירותים כדי להפוך את שהותכם לנוחה ומהנה. במלון בריכת שחייה, ספא, מרכז כושר, מסעדה ובר. החדרים מרווחים ומאובזרים היטב עם מיזוג אוויר, טלוויזיה בעלת מסך שטוח ומיני בר. המלון מציע גם מגוון פעילויות, כגון שיעורי יוגה, מגרשי טניס ומועדון ילדים.

מלון המלך שלמה אילת שירותים

מלון המלך שלמה אילת מציע מגוון שירותים על מנת להפוך את שהותכם לנוחה ומהנה. במלון בריכת שחייה, ספא, מרכז כושר, מסעדה ובר. החדרים מרווחים ומאובזרים היטב עם מיזוג אוויר, טלוויזיה בעלת מסך שטוח ומיני בר. המלון מציע גם מגוון פעילויות, כגון שיעורי יוגה, מגרשי טניס ומועדון ילדים.

בריכת שחיה

במלון המלך שלמה אילת בריכת שחייה הפתוחה כל השנה. הבריכה מחוממת ובעלת מגוון מאפיינים כמו ג'קוזי, מפל ובר בריכה. הבריכה מוקפת בגנים שופעים והיא מקום נהדר להירגע וליהנות מהשמש.

ספָּא

במלון המלך שלמה אילת יש ספא המציע מגוון טיפולים כגון עיסויים, טיפולי פנים וטיפולי גוף. הספא כולל גם סאונה וחדר אדים. הספא הוא מקום נהדר להירגע ולהתחדש לאחר יום ארוך של סיורים.

חדר כושר

במלון המלך שלמה אילת מכון כושר המאובזר במגוון מכשירים כגון הליכונים, אליפטי ומשקולות. מרכז הכושר מציע גם מגוון שיעורים, כגון יוגה, פילאטיס וזומבה.

שירותי מלון המלך שלמה אילת

מלון המלך שלמה אילת מציע מגוון שירותים על מנת להפוך את שהותכם לנוחה ומהנה. המלון מציע שירות חדרים 24 שעות ביממה, שירותי כביסה ושירות קונסיירז'. המלון מציע גם שירות הסעות מ/אל שדה התעופה ואטרקציות נוספות בקרבת מקום.

מלון המלך שלמה אילת מחיר ללילה

מלון המלך שלמה אילת מציע מגוון סוגי חדרים ומחירים ללילה. מחיר החדר הסטנדרטי הוא 400 ש"ח ללילה, כאשר חדר הדלוקס במחיר של 500 ש"ח ללילה. מחיר הסוויטה עומד על 600 שקל ללילה. כל המחירים כפופים לשינוי ועשויים להשתנות בהתאם לעונה.

הצעות מיוחדות

מלון המלך שלמה אילת מציע מגוון מבצעים והנחות. האורחים יכולים לנצל את ההנחות על תעריפי החדרים, טיפולי ספא וארוחות במסעדה. המלון מציע גם חבילות לאירועים מיוחדים, כמו חתונות וימי נישואין.

מדיניות ביטול

למלון המלך שלמה אילת יש מדיניות ביטולים המאפשרת לאורחים לבטל את הזמנתם עד 24 שעות לפני הגעתם. האורחים יחויבו בדמי ביטול בסך 100 ש"ח אם יבטלו תוך 24 שעות מהגעתם.

אפשרויות תשלום

מלון המלך שלמה אילת מקבל מגוון אפשרויות תשלום, לרבות כרטיסי אשראי, כרטיסי חיוב ומזומן. המלון מקבל גם תשלומים באמצעות PayPal והעברות בנקאיות.

דעה אישית

לאחרונה התארחתי במלון המלך שלמה אילת והתרשמתי מאוד מהשירותים, השירותים והמחירים ללילה של המלון. החדרים היו מרווחים ומאובזרים, והצוות היה ידידותי ומועיל. בריכת השחייה, הספא ומרכז הכושר של המלון היו נהדרים, והמסעדה והבר היו מצוינים. גם ההצעות וההנחות המיוחדות של המלון היו אטרקטיביות מאוד. אני בהחלט ממליץ על מלון המלך שלמה אילת לכל מי שמחפש שהות יוקרתית ונוחה באילת.

דילוג לתוכן